اخبار سیاسی

مذاکرات ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان بعد از عملیات حج

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن تأکید بر لزوم تقویت دیپلماسی منطقه ای بیان نمود: سازمان هواپیمایی وزارت راه و شهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، تمام مساعی خود را برای برقراری پروازها میان ایران و عربستان به کار خواهد بست.

6 اردیبهشت 1402

وعده مهم وزیر خارجه عربستان برای ایرانی ها، امیرعبداللهیان و فرحان در تماس تلفنی چه گفتند؟

کانال سخنگویی واخ نوشت: وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه عربستان پنجشنبه شب در گفت وگوی تلفنی، روند کاری هیات های فنی اعزامی دو کشور را مثبت و سازنده ارزیابی و تصریح کردند فضا به سمت همکاری بیشتر پیش می رود.

1 اردیبهشت 1402

امیر عبداللهیان:مذاکرات با وزیر خارجه عربستان خوب و رو به جلو بود

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مذاکرات امروزش با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی را خوب توصیف کرد.

17 فروردین 1402

اسلامی: گروسی رفتار حرفه ای را حفظ کند

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید نمود که انتظار ما همواره از آژانس بین المللی انرژی اتمی این بوده که بخشی از جریان سیاسی و فشار علیه جمهوری اسلامی نباشد.

20 بهمن 1401

نخستین واکنش رسمی به ادعای عجیب و جنجالی رائفی پور در تلویزیون

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای رائفی پور در مورد تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده ای در این باره نداریم.

19 مهر 1401

برگزیدگان جشنواره ی فیلم ونیز 2022 اعلام شد؛ درخشش سینمای ایران با جنگ جهانی سوم

دقایقی قبل، جوایز هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز به برگزیدگان اهدا شد.

22 شهریور 1401

تهرانی ها عصبی تر شده اند

این صحنه برای کسی غریب و ناآشنا نیست. دو نفر در خیابان دست به یقه شده اند و با تمام وجود خشم شان را در مشت و لگد نثار طرف مقابل می نمایند؛ یا زن و شوهری که دعوایشان بالا گرفته و به کتک کاری رسیده اند و صدایشان همسایه ها را نگران می نماید. درگیرشدن افراد در...

25 مرداد 1401

همه چیز درباره جایگزینی کالابرگ الکترونیکی با یارانه نقدی

ماه گذشته بود که وزیر اقتصاد خبر از احتمال جایگزینی سامانه های کالابرگ با یارانه نقدی را داده بود. او گفته بود که امیدوار است در تیرماه گزارش دوره آزمایشی سامانه های کالابرگ به دولت ارسال گردد تا دولت تصمیم بگیرد برای ماه های بعد به چه ترتیبی اقدام کند.

3 مرداد 1401

اینستاگرام می خواهد تمام پست های ویدیویی به ریلز تبدیل شوند

اینطور که به نظر می رسد، اینستاگرام می خواهد در راستای رقابت با تیک تاک، قابلیت های زیادی را به اپلیکیشن محبوب خود اضافه کند. به همین دلیل، یک قابلیت نو قرار است به زودی به اینستاگرام اضافه گردد که طی آن تمام پست های ویدیویی به ریلز تبدیل می شوند.

1 مرداد 1401

این کارها شما را از چشم بقیه می اندازد

هرکسی دلش می خواهد مجذوب کننده و مهربان به نظر برسد تا بتواند در جامعه دوستان بیشتری داشته باشد.

19 تیر 1401

برگزاری 3 رویداد صنایع دستی در ازبکستان برای افزایش رغبت سفر به ایران

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری 3 رویداد صنایع دستی در ازبکستان برای افزایش رغبت سفر به ایران صورت پذیرفت.

17 تیر 1401

واکنش دفتر معاون اول رئیس جمهور به لغو ملاقات ایران و کانادا

خبرنگاران: اسماعیل رمضانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

15 تیر 1401

کلیات برنامه ارشد پیوسته معارف اسلامی و روابط بین الملل به تصویب رسید

جلسه 184 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به ریاست غلامعلی حداد عادل روز دوشنبه دوم خرداد در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

14 تیر 1401

رونمایی خودروسازان از محصولات نو، غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو

به گزارش خبرنگاران، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران روز گذشته افتتاح شد. شهر آفتاب میزبان خودروسازان، مهمانان ویژه و اصحاب رسانه بود. البته چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از امروز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین...

12 تیر 1401

ارائه پیش نویس لایحه اصلاح قانون اصل 44 به دولت

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در رویداد بین المللی خصوصی سازی از تقدیم پیش نویس لایحه اصلاح قانون اصل 44 به کمیسیون اقتصادی دولت اطلاع داد و در ادامه به فرایند واگذاری در سال های گذشته اشاره نمود و گفت: قرار بود بخش خصوصی توانمند گردد و سهم آنها از اقتصاد...

11 تیر 1401

داستان تکراری در ایران؛ صدا و سیما علیه فوتبال

تهران (پانا) - سازمان صداوسیما نه تنها با قلدری، حق ورزش و فوتبال را از محل درآمدهای نجومی اش بواسطه پخش مسابقات پرداخت نمی کند، بلکه در پخش مسابقات هم تبعیض آشکاری بین تیم های فوتبال قائل می گردد. همین موضوع به اعتراض جدی باشگاه سپاهان نسبت به برنامه...

11 تیر 1401

غرب 300 میلیارد دلار ذخایر ارزی روسیه را مسدود کرد

وزیر دارایی روسیه گفت: تحریم های غرب حدود 300 میلیارد دلار از 640 میلیارد دلار ذخایر ارز و طلای روسیه را مسدود نموده است.

6 تیر 1401

موفقیت طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها، همراهی کل زنجیره را می طلبد

اعضای کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران با هدف بررسی پیامدهای ناشی از اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالا میزبان رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بودند. در این جلسه مقرر شد به منظور بررسی مجدد شرایط صنایع لوزام خانگی و فروشگاه های زنجیره...

28 خرداد 1401

رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، محمد خوانساری را به عنوان رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند منصوب کرد.

27 خرداد 1401

عربستان باید جدیتش را برای برقراری صلح ثابت کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت که عربستان باید با تعامل مثبت با طرح صلح یمن، جدیتش را برای صلح ثابت کند.

23 خرداد 1401
تعداد: (165)