نحوه فعالیت مدارس در هفته جاری اعلام شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت مدارس در کشور به ویژه مدارس مرکز در هفته پیش رو توضیحاتی ارائه کرد.

نحوه فعالیت مدارس در هفته جاری اعلام شد

به گزارش ایسنا، صادق ستاری فرد در این باره اظهار کرد: ستاد کرونا حدود یک هفته ـ 10 روز قبل تصمیم گرفت که حسب اقتضائات و شرایط، استاندار ها درباره بازگشایی ها تصمیم گیری نمایند که بر این اساس استاندار ها حسب شرایط در این باره تصمیم گیری می نمایند که کلاس ها حضوری و یا ترکیبی و در چه مقاطعی حضوری باشد.

وی اضافه نمود: اکنون با توجه به تفویض اختیار انجام شده، استانداری ها با همکاری شورای آموزش و پرورش استان ها در این زمینه تصمیم گیری می نمایند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر شرایط مدارس تهران گفت: در شهر تهران چیزی که اعلام و ابلاغ شد، فعالیت ترکیبی بود. مقطع ابتدایی که هفته گذشته غیرحضوری بود و مقطع متوسطه که دانش آموزان واکسن زده بودند، به صورت حضوری و مجازی آموزش های خود را دنبال کردند.

ستاری فرد ادامه داد: از این هفته هم فعالیت مدارس به همان سبک و سیاق پیش می رود؛ مگر آنکه تصمیمات جدیدی اتخاذ گردد. در شهر تهران این هفته، هم در دبستان ها و هم دبیرستان ها، آموزش ها به صورت ترکیبیِ حضوری - مجازی است.

منبع: فرارو

به "نحوه فعالیت مدارس در هفته جاری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت مدارس در هفته جاری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید