هوش مصنوعی

این موبایل مقرون به صرفه قیمت رقیب شیائومی است!

زومیت نوشت: گوشی مالی تازه اینفینیکس برای رقابت با گوشی های مالی هواوی و شیائومی آماده می گردد.

3 دی 1402

گلکسی S22 اولترا دوربین های تله فوتو باکیفیت تری از S22 اولترا خواهد داشت

با توجه به خبری که یکی از افشاگران منتشر نموده، به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم کیفیت دوربین های تله فوتو گلکسی S23 اولترا به مراتب بهتر از نمونه های بکار رفته در گلکسی S22 اولترا باشد.

6 آبان 1401

این محافظ دهان کمکی به کاربران این امکان را می دهد که دستگاه ها را با گاز گرفتن کنترل نمایند

به طور معمول، ما محافظ های دهان را در ورزش های رزیمی استفاده می کنیم. با این حال، یک آزمایش نو می تواند به افرادی که نمی توانند از دست خود استفاده نمی نمایند اجازه دهد برای کنترل وسایل الکترونیکی، از الگوهای مختلف گاز گرفتن این محافظها استفاده نمایند.

23 مهر 1401

Snowa Live سری لوازم خانگی هوشمند اسنوا

سری محصولات تازه اسنوا با نام Snowa Live به زودی به بازار عرضه خواهد شد که از پلتفرم IoT اختصاصی این شرکت استفاده می کند.

26 شهریور 1401

اپلیکیشن ویرایش تصویر تازه سامسونگ، تصاویر شما را دگرگون می نماید!

سامسونگ به تازگی اپلیکیشن ویرایش تصویر جدیدی را منتشر نموده که در اعمال تغییرات مختلف روی تصاویر عملکرد حیرت انگیزی دارد و حتی می تواند جلوه های رنگین کمانی را هم به لطف هوش مصنوعی قدرتمندی که دارد از بین ببرد.

5 مرداد 1401

امضای 4 تفاهم نامه همکاری صنعت نفت با شرکت های دانش بنیان

چهار تفاهم نامه همکاری صنعت نفت با شرکت های دانش بنیان امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت روز پژوهش شرکت ملی نفت ایران به امضا رسید.

19 فروردین 1401

کارخانه هوشمند نیسان به دست روبات ها می چرخد

در کارخانه هوشمند شرکت نیسان به ندرت می توان نیروی کار انسانی یافت. ربات ها تمام فعالیت های این کارخانه از جمله جوشکاری و نصب را انجام می دهند. این ربات ها رنگ کاری و آنالیز رنگ را هم برعهده دارند.

2 آبان 1400

شرکت ها و استارتاپ های فناوری دنیا های آینه ای می سازند

شرکت ها و استارتاپ های فناوری در حال خلق فناوری جدیدی هستند که با ترکیب عناصر مکانی، تصاویر و داده ها، نمونه سه بعدی دیجیتال از دنیای پیرامون مان را با نام دنیا های آینه ای می سازد.

22 خرداد 1399