این موبایل مقرون به صرفه قیمت رقیب شیائومی است!

به گزارش وبلاگ املاکیا، زومیت نوشت: گوشی مالی تازه اینفینیکس برای رقابت با گوشی های مالی هواوی و شیائومی آماده می گردد.

این موبایل مقرون به صرفه قیمت رقیب شیائومی است!

به نظر می رسد اینفینیکس در حال آماده سازی گوشی مالی جدیدی به نام اسمارت 8 پرو است که تعیینات آن به تازگی در کنسول گوگل پلی منتشر شد.

این ساعت 2 تریلیون و 750 میلیارد تومان قیمت دارد!

به گزارش Tech Outlook به نظر می رسد که گوشی اینفینیکس از پردازنده مدیاتک هلیو P35 در کنار 3 گیگابایت رم بهره می برد. واحد گرافیکی این تراشه PowerVR GE8320 خواهد بود.

نمایشگر گوشی احتمالاً وضوح 720 در 1612 پیکسل و تراکم 320 پیکسل براینچ خواهد داشت. در حالی که جزئیات مربوط به دوربین و باتری هنوز تعیین نیستند، اما شکی نداریم اسمارت 8 پرو مانند اسمارت 8 گوشی ارزان ای خواهد بود.

اینفینیکس اسمارت 8 استاندارد از پردازنده Unisoc T606 به همراه گرافیک Mali G57 بهره می برد. این محصول در یک کانفیگ با رم 3 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی عرضه می گردد.

صفحه نمایش اسمارت 8 اینفینیکس، 6.6 اینچی از نوع IPS LCD است که نرخ نوسازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می نماید.

دوربین دوگانه اسمارت 8 شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه مجهز به هوش مصنوعی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به صورت پانچ هول در بالای نمایشگر قرار گرفته است و از ویژگی ای به نام حلقه جادویی مشابه داینامیک آیلند در گوشی آیفون، بهره می برد.

هنوز قیمت گوشی اینفینیکس اسمارت 8 پرو تعیین نیست اما با توجه به تعیینات احتمالی و مالی بودن احتمالاً تفاوت قیمت چندانی با اسمارت 8 استاندارد نخواهد داشت.

  • کشف قلمرو باستانی که هزاران سال پیش در اقیانوس گم شد/ عکس

  • سنگ قیمتی 30 سال در خانه زیر پا افتاده بود/ عکس

  • خودروی اتمی/ 8 هزار کیلومتر رانندگی بدون سوختگیری با فورد هسته ای/ عکس

  • رودخانه های آلاسکا به شکل وحشتناکی نارنجی شده اند/ هیچکس نمی داند چرا!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این موبایل مقرون به صرفه قیمت رقیب شیائومی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موبایل مقرون به صرفه قیمت رقیب شیائومی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید