اپلیکیشن ویرایش تصویر تازه سامسونگ، تصاویر شما را دگرگون می نماید!

به گزارش وبلاگ املاکیا، سامسونگ به تازگی اپلیکیشن ویرایش تصویر جدیدی را منتشر نموده که در اعمال تغییرات مختلف روی تصاویر عملکرد حیرت انگیزی دارد و حتی می تواند جلوه های رنگین کمانی را هم به لطف هوش مصنوعی قدرتمندی که دارد از بین ببرد.

اپلیکیشن ویرایش تصویر تازه سامسونگ، تصاویر شما را دگرگون می نماید!

سامسونگ نه فقط در زمینه سخت افزار بلکه ظاهرا در بخش نرم افزار هم عملکرد خوبی دارد. این را می گوییم چون شرکت کره ای به تازگی اپلیکیشن ویرایش تصویر نوی را عرضه نموده که گلکسی Enhance-X نام دارد و عملکرد آن در ویرایش تصاویر حیرت انگیز است. البته وقتی می گوییم حیرت انگیز، نباید انتظار داشته باشید با اپلیکیشنی در حد فتوشاپ طرف شوید؛ همینکه بدانید می توان در حد و مقدار های یک اپلیکیشن معمولی، تغییرات خوب و زیادی روی یک تصویر اعمال کرد کافی است تا متوجه شوید Enhance-X چقدر اپلیکیشن خوبی است.

البته سامسونگ در زمینه طراحی اپلیکیشن های مربوط به ویرایش تصاویر خیلی هم کم سابقه نیست و پیش تر شاهد اپ هایی نظیر Expert Raw هم بوده ایم که تجربه عکاسی فوق العاده باکیفیت و جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما این اپلیکیشن نو، برای عکاسی نیست، بلکه فعالیت های پس از عکاسی، یعنی ویرایش تصاویر ثبت شده را انجام می دهد.

با استفاده از اپلیکیشن نو، یعنی Enhance-X، کاربران می توانند در ویرایش تصاویر خود از هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی بهره بگیرند که می تواند تغییرات معجزه آسایی روی تصاویر اعمال کند. به لطف این هوش مصنوعی، کاربران می توانند تصاویر تار را واضح تر نمایند، بازتاب ها را حذف نمایند، وضوح تصویر را افزایش دهند، مقدار روشنایی را در شرایط بد نوری افزایش دهند، تصاویر را شارپ تر نمایند، جلوه های ایجاد شده در حالت HDR را بهبود ببخشند.

شاید با خود بگویید این تغییرات خیلی پیش پا افتاده هستند و ساده ترین اپ های ویرایش تصاویر هم از آن ها بهره می برند. اما باید بگوییم قابلیت های اپلیکیشن ویرایش تصویر نو سامسونگ فقط به همین موارد خلاصه نمی گردد. شرکت کره ای این امکان را به اپلیکیشن Enhance-X افزوده که کاربر بتواند به یاری آن حتی الگوی مویر را هم از روی تصاویر پاک کند.

الگوی مویر همان جلوه رنگین کمانی، خط خطی یا نقطه ای است که روی تصاویر اعمال می گردد و باعث به هم خوردن کیفیت آن ها می گردد. تا به امروز از روی صفحه تلویزیون عکاسی نموده اید؟ احتمالا خطوط مشکی که به صورت عمودی روی تصویرتان ایجاد می شد را دیده اید. این خطوط هم به نوعی الگوی مویر نامیده می شوند و باعث می گردد تصاویر کیفیت خود را از دست بدهند. البته اگر به هر دلیلی از تغییرات اعمال شده راضی نبودید، برنامه نسخه اوریجینال را حفظ می نماید تا به فایل اصلی هم دسترسی داشته باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده در رابطه با این اپلیکیشن، ظاهرا کاربرانی که می خواهند آن را تجربه نمایند باید از گوشی با اندروید 10 یا بالاتر استفاده نمایند. این یعنی حتی اگر گوشی شما پرچم دار باشد اما روی آن اندروید 9 نصب شده باشد، نمی توانید از این اپلیکیشن بهره ببرید. شاید گفتن این مورد خیلی ضروری نباشد اما کاربران هندوستان هم فعلا امکان دسترسی به این اپلیکیشن را ندارند.

اگر گوشی شما واجد شرایط دریافت اپلیکیشن ویرایش تصویر گلکسی Enhance-X سامسونگ است، می توانید با کلیک روی لینک زیر آن را دانلود و تجربه کنید. لطفاً تجربیات خود را از کار با این اپلیکیشن در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. این اپلیکیشن در حال حاضر در فروشگاه اختصاصی خود سامسونگ یعنی گلکسی استور در دسترس واقع شده است.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپلیکیشن ویرایش تصویر تازه سامسونگ، تصاویر شما را دگرگون می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن ویرایش تصویر تازه سامسونگ، تصاویر شما را دگرگون می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید