بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

نقدها و نمرات Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ سمفونی نوستالژی و نوآوری

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در نزدیکی زمان انتشار واقع شده است و نقدهای آن که زودتر از زمان عرضه این اثر منتشر شده اند، خبر از یک اثر فوق العاده می دهند. این دنباله به علت اکشن مجذوب کننده و مکان های بزرگ دنیا باز مورد تحسین قرار گرفته شده و گفته می گردد زمانی که...

8 اسفند 1402

این موبایل مقرون به صرفه قیمت رقیب شیائومی است!

زومیت نوشت: گوشی مالی تازه اینفینیکس برای رقابت با گوشی های مالی هواوی و شیائومی آماده می گردد.

3 دی 1402

دانشگاه بیرجند موتور محرکه استان است

رئیس دانشگاه بیرجند در نشست آنالیز شرایط آموزش عالی استان با تکیه بر دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه بیرجند موتور محرکه استان در عرصه های پژوهش، آموزش، مالی و اجتماعی است.

4 آبان 1401

برگزیدگان جشنواره ی فیلم ونیز 2022 اعلام شد؛ درخشش سینمای ایران با جنگ جهانی سوم

دقایقی قبل، جوایز هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز به برگزیدگان اهدا شد.

22 شهریور 1401

آموزش 6 روش برطرف خطای تداخل آدرس IP یا Windows Has Detected an IP Address Conflict

آدرس IP مجموعه ای از اعداد هستند که دستگاه خاصی را هنگام اتصال به شبکه و اینترنت، شناسایی می نمایند. هر دستگاهی یک آدرس IP منحصربه فرد در هنگام ورود به شبکه و اینترنت دارد و کامپیوترها و سرورها به وسیله همین آدرس آی پی ها با یکدیگر در ارتباط هستند.

3 شهریور 1401

بهترین جاذبه های گردشگری مجارستان ، بخش دوم

کشور مجارستان، یکی از کشورهای بسیار زیبای اروپا به شمار می رود. این کشور دارای منطقه ها روستایی و ییلاقی است که از جمله زیباترین مناظری است که در قاره اروپا می توان پیدا کرد. در هر جای کشور مجارستان، کوهستان های تماشایی، دریاچه های زیبا، رودخانه های روان...

22 مرداد 1401

افشای مشخصات اصلی گوشی تازه ریلمی Q5

مدل استاندارد سری ریلمی Q5 در وبسایت صدور گواهی TENAA دیده شده است. این وبسایت بعضی از مهمترین مشخصات این دستگاه را افشا نموده است.

4 تیر 1401

باید به جای جایگزینی لنج ها بتوان نوسازی و ساماندهی کرد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، باید به جای جایگزینی لنج ها بتوان نوسازی و ساماندهی کرد.

23 فروردین 1401

سیستم حمل و نقل در مسکو چگونه است؟

سیستم حمل و نقل در مسکومسکو، شهری با تنوع فرهنگی و آثار تاریخی دیدنی است. شهری که می توانید یکی از معروف ترین نماد های گردشگری جهان، یعنی کلیسای رنگارنگ و منحصر به فرد سنت باسیل را در آن ببینید. سیستم حمل و نقل مسکو از شبکه های پیشرفته و کاربردی حمل و نقل...

6 اسفند 1400

معاون مطبوعاتی: مجوز 13 هزار رسانه صادر شده اما رسانه قوی فرامنطقه ای کم داریم

تهران (پانا) - معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بازآرایی و اصلاح ساختارها در تمام محورها تاکید و مطرح نمود که باید در آن مفاهمه خبرگانی و نخبگانی شکل بگیرد.

30 دی 1400

خطرناک ترین فرودگاه جهان کجاست؟

در فاصله 40 دقیقه ای از کاتماندو مرکز نپال، خطرناک ترین فرودگاه جهان به نام لوکلا قرار گرفته است. علاوه بر اینکه عنوان خطرناک ترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص داده، لوکلا شلوغ ترین فرودگاه کشور نپال هم هست. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با...

6 دی 1400

تصویر قاب آیفون 13 پرو از ماژول دوربین بزرگتر و بدنه ضخیم تر خبر می دهد

به تازگی تصاویری از قاب محافظ سری آیفون 13 منتشر شده است که ما را به شکل بهتری با ویژگی ها و تغییرات ظاهری اتفاق افتاده در نسل بعدی آیفون آشنا می نماید. همان گونه که می دانید تنها چند هفته تا زمان رونمایی از سری آیفون 13 به جای مانده است. اطلاعات منتشر شده...

4 شهریور 1400

به روزرسانی سیستم مسلح سازی کلاهک هسته ای آمریکا

ارتش آمریکا یکی از کلاهک های هسته ای خود را به روز نموده و سازوکار مسلح سازی یا مغز آن را ارتقا بخشیده است. این کار با هدف افزایش عمر مفید این کلاهک هسته ای اجرا شده است.

29 مرداد 1400

بهره برداری از 3پروژه شرکت کلرپارس

دکترمحمد رضوانی فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا در مراسم افتتاح پروژه های شرکت کلر پارس ، با بیان اینکه شستا شفاف سازی عملکردها را دنبال کرده و در پی احیای نوسازی تحول و بهبود عملکرد در مجموعه می باشد اضافه نمود: شرکت های زیان ده شستا...

17 مرداد 1400

جزئیات اجرای طرح ترافیک 1400 در پایتخت

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی شهرداری تهران جزئیات اجرای طرح ترافیک 1400 را تشریح کرد.

16 فروردین 1400

علامت گرانی در وام مسکن

خبرنگاران : در 19 آذر ماه هزینه وام مسکن افزایشی اندک داشت اما این افزایش به حدی نبود تا بتواند نرخ سود را بالاتر از 21 درصد برساند.

13 بهمن 1399

خبرنگاران افزایش 50 درصدی گازرسانی طی 3 سال در سردشت

مهاباد- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: در شهرستان سردشت، طی سه سال گذشته شاهد رشد 50 درصدی گازرسانی بوده ایم که یک رکورد به شمار می رود.

21 مهر 1399

2 بار قصاص برای قاتل زوج همسایه

مرد جوانی که متهم است به خاطر چوب های خشک مقابل در خانه اش با زن و شوهری درگیر شده و آن ها را به قتل رسانده است، از سوی دادگاه کیفری استان تهران به دو بار قصاص محکوم شد.

22 شهریور 1399

نخست وزیر هند: کشورم نقش پیشرو در احیای جهانی ایفا می کند

نخست وزیر هند در سخنانی با اشاره به بحران های کنونی تاکید کرد، دهلی نو نقشی پیشرو در احیای جهانی ایفا می کند.

17 شهریور 1399

خودروهای فرسوده از بزرگترین عوامل ایجاد آلودگی هوا

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: خودروهای فرسوده از بزرگترین عوامل ایجاد آلودگی و کاهش کیفیت هوا هستند به طوری که هر خودرو فرسوده به طور میانگین 3 تا 5 برابر یک خودروی سالم ایجاد آلودگی می نمایند.

2 مرداد 1399