میزبانی سفارت ایران در ترکیه از شاگردان اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ املاکیا، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در استانبول، میهمان سفارت ایران در کشور ترکیه بودند.

میزبانی سفارت ایران در ترکیه از شاگردان اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ املاکیا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز (دوشنبه) وارد شهر استانبول شد، در ضیافت ناهار سفارت ایران در ترکیه شرکت کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ املاکیا بخوانید. (کلیک کنید)

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از استقبال و برگزاری ضیافت ناهار توسط سفارت ایران در ترکیه، در سخنانی کوتاه گفت: تیم ملی فوتبال از اهمیت بسیار زیادی بین مردم عزیز کشورمان برخوردار است و بازیکنان ملی پوش نیز صندلی خاصی میان فوتبالدوستان جوان دارند.

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به شرایط سخت حاصل از شیوع ویروس کرونا، اقدامات بسیار خوبی را برای تیم ملی در نظر گرفتیم و کوشش می کنیم با ادامه این فرایند، حمایت همه ارکان ورزش و همچنین سایر مسئولان مانند مدیران ورزش دوست سفارت کشورمان در ترکیه که امروز میزبانی تیم ملی کشور را برعهده داشتند، برای کسب نتایج لازم در مسابقات به جامانده از مرحله مقدماتی جام دنیای 2022 قدم برداریم. به نمایندگی از تیم ملی از همراهی دوستان عزیزمان در سفارت، کمال سپاس را دارم و برای آنها تداوم توفیق را از درگاه الهی خواهانم.

به گزارش وبلاگ املاکیا، تیم ملی ایران از ساعت 20:30 روز پنجشنبه (به وقت ایران)، در دیداری محبت آمیز میهمان بوسنی و هرزگوین می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میزبانی سفارت ایران در ترکیه از شاگردان اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی سفارت ایران در ترکیه از شاگردان اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید