فرهمند: در زمان تمرینات مادرم بچه را نگه می دارد

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران ورزشی: فرزندم اکنون در اردو است و زمانی که در تمرین هستم، مادرم زحمت نگه داری اش را می کشد. اکنون هم سرباز تیم ملی و در خدمت این تیم هستم.

فرهمند: در زمان تمرینات مادرم بچه را نگه می دارد

تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی 4 بر 2 مقابل اردن در مقدماتی جام جهانی توانست، برای اولین بار مجوز صعود به جام ملت های فوتبال بانوان آسیا را کسب کرد. جام ملت های فوتبال زنان آسیا با حضور تیم ملی فوتبال بانوان ایران از 30 دی 1400 به میزبانی هند برگزار می گردد. ایران در گروه A با تیم های چین، هند و چین تایپه همگروه شد. اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران زیر نظر مریم ایراندوست مشغول آماده سازی خود برای این رقابت ها هستند.

به گزارش وبلاگ املاکیا ورزشی، الهام فرهمند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان ایران با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال از اردیبهشت سال جاری اردوهای منظمی برای تیم ملی بانوان تدارک دید و همچنان این حمایت ها ادامه دارد. مسئولان هر از گاهی در محل تمرین حاضر می شوند و این موضوع انگیزه زیادی برای ما است. مراسم امروز هم لطف و توجه شان به ما را نشان می دهد. این مسائل سبب می گردد با انگیزه بیشتری راهی مسابقات شویم.

وی درباره اینکه همراه با فرزندش در اردوی تیم ملی بانوان حاضر می شود ، گفت: فرزند من پنج ماهه و شیرخوار است و خیلی زود است از من جدا گردد. حتما باید او را در کنار خود داشته باشم. به همین علت طبق صحبت هایی که با فدراسیون داشتم، شرایطی فراهم شد با همراهی وی بتوانم در اردوها حضور داشته باشم. مسئولان فدراسیون از این موضوع حمایت کردند. فرزندم اکنون در اردو است و زمانی که در تمرین هستم، مادرم زحمت نگه داری اش را می کشد. اکنون هم سرباز تیم ملی و در خدمت این تیم هستم.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص گلایه های بعضی بازیکنان از شرایط لباس و امکانات اردویی خود، گفت: در حال حاضر شرایط خیلی خوب است. کادرفنی یکی دو روز قبل جلسه ای برای انتخاب لباس ها داشتند و تمام البسه ای که در اختیار آقایان قرار می دهند، در اختیار بانوان هم وجود دارد و از این لحاظ تبعیضی نمی بینیم.

فرهمند درمورد شرایط تیم ملی بانوان در آستانه اعزام به رقابت های جام ملت های آسیا شرح داد: خدا را شکر صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و خوبی انجام می دهیم. شرایط اردویی فراهم است. آخرین اردوی قبل از اعزام ما از 14 تا 23 دی در کیش است. برای ارائه برترین عملکرد همه شرایط فراهم است.

وی اضافه نمود: 90-80 درصد علت حضور من در اردوی تیم بانوان انگیزه و حمایت همسرم و خانواده ام است. باید از آنها تشکر کنم به این علت که همه جوره حامی من بوده و لطف دارند. بدون آنها نمی توانستم در این راه سخت گام بگذارم چه برسد به اینکه تا اینجا پیش بیایم.

منبع: رکنا

به "فرهمند: در زمان تمرینات مادرم بچه را نگه می دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهمند: در زمان تمرینات مادرم بچه را نگه می دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید