سریال و پخش خانگی

تصاویر پرچمدار ایسوس لو رفت، عکس

دیجیاتو نوشت: ROG فون 7 ایسوس گوشی تازه مخصوص بازی تایوانی ها است که در دو نسخه مختلف با سیستم خنک کننده متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

24 فروردین 1402

گلشیفته فراهانی صداپیشه انیمیشن نو نتفلیکس شد

گلشیفته فراهانی به همراه یارا شهیدی و ریتا مورنو به عنوان صداپیشگان انیمیشن نو نتفلیکس معرفی شدند.

31 تیر 1401

سلامت روان و سبک زندگی خود را با این 20 عادت کوچک، اما مؤثر و کارا ارتقا بدهید

شروع شدن هر بازه زمانی، چه سال خورشیدی باشد و چه میلادی و چه زادروز شما باشد یا تحولاتی مانند ازدواج، بهانه ای هستند برای نگریستن به گذشته و نیز انگیزه و مشوقی هستند برای برنامه ریزی ها نو.

17 بهمن 1400

چراغ سبز عاشقانه سارا حاتمی برای اشکان خطیبی !

خبرنگاران: سارا حاتمی این پست را برای تولد اشکان خطیبی منتشر کرد.

19 آبان 1400

تصویر قاب آیفون 13 پرو از ماژول دوربین بزرگتر و بدنه ضخیم تر خبر می دهد

به تازگی تصاویری از قاب محافظ سری آیفون 13 منتشر شده است که ما را به شکل بهتری با ویژگی ها و تغییرات ظاهری اتفاق افتاده در نسل بعدی آیفون آشنا می نماید. همان گونه که می دانید تنها چند هفته تا زمان رونمایی از سری آیفون 13 به جای مانده است. اطلاعات منتشر شده...

4 شهریور 1400

آخرین حدس ها درباره برندگان جوایز اسکار 2021

تهران (پانا) - نود و سومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار بامداد دوشنبه به وقت تهران در یک جشن 170 نفری برگزار و به این ترتیب پرونده طولانی ترین فصل جوایز سینمایی تاریخ بسته می گردد.

27 اردیبهشت 1400

کوروش معصومی: طنز صدای رسای مردم است

تهران (پانا) - کوروش معصومی، بازیگر سریال های طنز معتقد است رسالت طنز خوب کردن حال روانی جامعه است و باید انعکاس صدای مردم در سریال ها و برنامه های طنز شنیده شود.

5 فروردین 1400

رصدخانه آرسیبو فرو ریخت؛ مروری بر میراث 57 ساله آن در اخترشناسی

رصدخانه آرسیبو در پورتوریکو به صورت شبانه درون خود فرو ریخت. این فاجعه به علت اختلال در عملکرد دو کابل این تلسکوپ در ماه های گذشته از سوی مهندسان پیش بینی شده بود. این خرابی یکپارچگی ساختار کلی رصدخانه را در معرض خطر قرار داده بود.

12 دی 1399

سندرم دست بیقرار چیست؟ مهم ترین دلایل ابتلا به بیماری، نشانه ها و درمان آن

سندرم دست بیقرار یا دست بیگانه یک اختلال نادر عصبی است که به خاطر آسیب مغزی رخ می دهد و در اثر آن دست به صورت غیر ارادی عمل می نماید. مثل سندرم پای بیقرار که بسیار شایع است در سندرم دست بیقرار هم فردی که دچار این اختلال است نسبت به کارکرد دستش کاملا بی اختیار...

28 اردیبهشت 1399

توقف پروژه های سینمایی و تلویزیونی در آمریکا

دو کمپانی عظیم دیزنی و نتفلکیس تمامی پروژه های در حال ساخت سینمایی و تلویزیونی را به سبب افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا به حالت تعلیق درآوردند.

28 اردیبهشت 1399