نباید دچار عادی انگاری شویم ، اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ، لزوم نصب تهویه در مدارس

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار خوزستان گفت: شناسایی واریانت های نو نشان می دهد در کنار واکسیناسیون باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و دچار عادی انگاری نشویم.

نباید دچار عادی انگاری شویم ، اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ، لزوم نصب تهویه در مدارس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ املاکیا از اهواز دکتر صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: در حال حاضر سیاست های ملی به سمت بازگشایی مدارس و زندگی عادی در حال حرکت است.

وی اضافه نمود: با توجه به فاصله 4 درصدی پوشش واکسیناسیون در خوزستان نسبت به میانگین کشوری در دوز اول سرعت واکسیناسیون در استان خوزستان باید افزایش یابد.

خلیلیان گفت: باید تاخیر در واکسیناسیون جبران گردد؛ البته بخشی از این مساله مربوط به واکسیناسیون دانش آموزی یعنی تفاوت جمعیت دانش آموزی و افراد 12 تا 18 ساله است.

استاندار خوزستان یادآور شد: تاثیر رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل بیماری و مرگ و میر بسیار زیاد است و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از واکسیناسیون بالاتر است.

خلیلیان ادامه داد: شناسایی واریانت های نو نشان می دهد در کنار واکسیناسیون باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و دچار عادی انگاری نشویم.

استاندار خوزستان بیان کرد: مدارس با جمعیت زیاد دانش آموزی که امکان ابتلا و همه گیری کرونا در این بیشتر است باید نصب تهویه را در اولویت قرار دهند.

خلیلیان تاکید نمود: آموزش و پرورش خوزستان باید در فرایند اعطای مجوز بازگشایی مدارس، سرعت عمل داشته باشد و تا 15 آذرماه، بیشتر مدارس مجوز بازگشایی را اخذ نمایند.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "نباید دچار عادی انگاری شویم ، اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ، لزوم نصب تهویه در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید دچار عادی انگاری شویم ، اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون ، لزوم نصب تهویه در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید