فوت راهول کولی، بازیگر 15 ساله هندی راه یافته به اسکار!

به گزارش وبلاگ املاکیا، در این مراسم فیلم سینمایی آخرین نمایش، با بازی راهول کولی به نمایندگی از هندوستان با دیگر فیلم های سینمایی در بخش اسکار برترین فیلم سینمایی غیر انگلیسی رقابت خواهد نمود.

فوت راهول کولی، بازیگر 15 ساله هندی راه یافته به اسکار!

وبلاگ املاکیا | راهول کولی، بازیگر 15 ساله هندی به دلیل ابتلا به سرطان خود درگذشت. او یکی از یکی از شش بازیگر کودک فیلم سینمایی Chhello Show (آخرین نمایش) بود که از سوی هند به نود و پنجمین دوره جوایز اسکار راه یافته است.

به گزارش وبلاگ املاکیا و به نقل از تایمز هندوستان، رامو کولی، پدر راهول، گفته است: روز یکشنبه، 2 اکتبر، او صبحانه خود را خورد و چند ساعت بعد با تب های مکرر روبرو شد. پس از آن راهول سه بار خون استفراغ کرد و بدرود حیات گفت.

او بعلاوه گفته که خانواده ما پس از فوت راهول ویران شده است. اما با این حال ما فیلم سینمایی او یعنی آخرین نمایش را پس از انجام مراسم تطهیر، به یاد او دیدن خواهیم کرد.

در این میان پان نالین، کارگردان فیلم سینمایی Chhello Show (آخرین نمایش) هم در مصاحبه با تایمز هندوستان گفته است که ما هفته ها به همراه خانواده راهول، مراقب او بودیم، اما در نهایت نتوانستیم راهول را نجات دهیم.

بنا بر گزارش ها، سازندگان پس از اطلاع از تشخیص سرطان کولی که چهار ماه قبل رخ داد برای رساندن یاری اقتصادی در جهت درمان راهول، با خانواده اش در تماس بوده اند.

علاوه بر این یک منبع به هندوستان تایمز خبر داده است که تیم سازنده فیلم آخرین نمایش در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک صندوق امانی به یاد راهول کوهلی است تا خانواده اش مقداری پول دریافت نمایند و در عین حال به سایر بچه ها برای درمان سرطان خون و پیوند مغز استخوان یاری نمایند.

نود و پنجمین دوره جوایز اسکار قرار است 12 مارس 2023 (21 اسفند 1401) در سالن تئاتر دالبی، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار گردد و از برترین فیلم های اکران شده در سال 2022 تجلیل گردد. در این مراسم فیلم سینمایی آخرین نمایش، با بازی راهول کولی به نمایندگی از هندوستان با دیگر فیلم های سینمایی در بخش اسکار برترین فیلم سینمایی غیر انگلیسی رقابت خواهد نمود.

منبع: فرادید

به "فوت راهول کولی، بازیگر 15 ساله هندی راه یافته به اسکار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت راهول کولی، بازیگر 15 ساله هندی راه یافته به اسکار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید