طرح تبدیل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آذر 99

به گزارش وبلاگ املاکیا، افزایش قیمت و عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه های اخیر موجب سرگردانی و اعتراض عده زیادی از خریداران شده است. برخی از این معترضان می گویند با وجود تأخیرهای طولانی هنوز پیروز به دریافت خودروی ثبت نامی نشده اند. در حال حاضر، عمده خریداران خودروهای شرکت ایران خودرو همچنان با تأخیر در تحویل محصولات روبرو هستند که شرکت در نهایت به آنها وعده تحویل خودرو در ماه های آینده را داده است.

طرح تبدیل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آذر 99

ایران خودرو اعلام نموده است، امکان فراوری و تحویل دنا پلاس اتوماتیک توربو بر اساس تعهدات فراهم است و این شرایط فقط در صورت درخواست مشتریان محترم به ایشان اعلام می گردد.

2 محصول دنا پلاس توربو شارژ دستی و پارس TU5 اتوماتیک به عنوان خودروهای جایگزین دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک به مشتریان معرفی شده است.

تحویل این خودروها 30 روز کاری در نظر گرفته شده و فقط مختص تعهدات دعوتنامه دار برنامه ریزی شده است. زمان و تاریخ فعال سازی این بخشنامه ساعت 3 امروز دوشنبه مورخ 99/9/10 است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش دنا پلاس و اطلاع از قیمت خرید و فروش پژو پارس به بخش آگهی های وبلاگ املاکیا مراجعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "طرح تبدیل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آذر 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تبدیل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آذر 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید