شگفت انگیزترین مکان ها در هر یک از ایالتهای آمریکا

به گزارش وبلاگ املاکیا، رمانتیک ترین و زیباترین مکان ها در هر ایالت آمریکا کدامند؟ برای دانستن این سوال در خبرنگاران همراه ما باشید.

شگفت انگیزترین مکان ها در هر یک از ایالتهای آمریکا

ما در این مقاله برای شما عاشقانه ترین مقاصد در کشور آمریکا را فهرست نموده ایم تا اگر در آنجا زندگی می کنید یا در آینده قصد سفر به این کشور را داشتید، از آن ها دیدن کنید. در هر حال آشنایی با این مکان های زیبا خالی از لطف نیست.

1. پارک ایالتی چیها - آلاباما

بلندترین نقطه این ایالت در این پارک وجود دارد. این پارک زیبا بسیار دنج و آرام است. برای یک تجربه غنی تر، می توانید ماهیگیری کنید، از صخره ها بالا بروید، یا شنا کنید.

2. غارهای یخی مندنهال - آلاسکا

برای زوج هایی که به دنبال هیجان و کمی خطر هستند، غارهای یخی مندنهال بهترین گزینه است. نور آبی رنگی که در این غارها می درخشد، باعث شده است تا بازدیدکنندگان به آن لقب فرازمینی بدهند.

به یاد داشته باشید که یخ های این غارها به دلیل گرمایش زمین در حال آب شدن است. پس اگر شرایطش را داشتید، حتما سری به این غار جادویی بزنید.

3. خلیج امرالد - آریزونا

خلیج کوچک امرالد در منطقه بلک کنیون واقع شده است و بهترین راه برای تجربه آن، استفاده از قایق های کایاک است. حال و هوای رویایی آن برای عکس انداختن محشر است.

این مکان یک غار نیز دارد که آب آن سبز رنگ و درخشان است. اگر در رودخانه کلرادو پارو بزنید، به جکوزی های طبیعی نیز برمی خورید.

4. قله ویتاکر - آرکانزاس

اینجا یکی از مکان هایی است که بیشترین عکس ها را از آن گرفته اند. رسیدن به بالای این صخره بازدیدکنندگان را به وجد می آورد.

5. رصدخانه گریفیث - کالیفرنیا

حس و حال هالیوودی را با حال و هوای عاشقانه خود در این رصدخانه ترکیب کنید. این مکان میزبان بسیاری از فیلم های هالیوودی بوده است. آخرین فیلمی که از این مکان در آن استفاده شد، فیلم لا لا لند بوده است.

این رصدخانه برای افرادی که به فیلم های سینمایی علاقه مند هستند، گزینه درخشانی است. در حین بالا رفتن از این رصدخانه منظره ای شکوهمند از شهر لس آنجلس را تجربه خواهید کرد.

6. قلعه بیشاپ - کلرادو

اگر عاشق باشید، کوه را نیز جا به جا خواهید کرد. شاید بهترین تعریف از این قلعه همین جمله باشد. جیم بیشاپ 60 سال از عمر خود را صرف ساختن این قلعه 16 طبقه کرد تا مکانی برای زندگی کردن با همسرش داشته باشد. امروزه، این قلعه تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری شده است.

7. فانوس دریایی سی بروک - کنکتیکت

این فانوس دریایی در سال 1886 میلادی ساخته شد و همچنان وظیفه خودش را به خوبی انجام می دهد. اگرچه در حال حاضر مالکیت شخصی دارد.

8. ساحل رهوبوث - دلاور

حال و هوای این ساحل بسیار زیبا و دوست داشتنی و رمانتیک است.

9. آبگیر تیدال - واشنگتن دی سی

با کرایه یک قایق پارویی در منظره محوطه یادبود جفرسون (یکی از روسای جمهور سابق آمریکا) می توان بیشترین لذت را از این محیط برد.

10. جزیره ی لیتل پالم - فلوریدا

اگر می خواهید از هیاهو و شلوغی به دور باشید و به طبیعت پناه ببرید، این منطقه یکی از بهترین هاست. این جزیره یکی از زیباترین طبیعت های آمریکا را دارد و با غواصی در ساحل آن می توان بیشتریت لذت را از سکوت درآن مکان تجربه کرد .

11. خیابان رودخانه ساوانا - جورجیا

پیاده روی در این خیابان حس بسیار خوبی را به انسان می دهد.

این پیاده روی زیبا در کنار رودخانه قدمتی 200 ساله دارد و سرتاسر آن مملو از کافی شاپ، رستوران، گالری و مغازه است. همچنین، نمایی زیبا از پهلو دریافت کشتی ها را می توانید در اینجا تماشا کنید.

12. صخره سوییتهارت - هاوایی

داستان های مختلفی برای توصیف این مکان در نظر گرفته شده است اما آنچه که این مکان را برجسته نموده است بی شک زیبایی مسحور کننده آن است.

13. سان ولی - آیداهو

این منطقه مناسب اسکی، شهرت خودش را توسط نویسنده مشهور و برجسته، ارنست همینگوی به دست آورد اما در اصل، توسط یک شخص استرالیایی در سال 1935 میلادی کشف گشت.

امروزه، این مکان تبدیل به یکی از مقاصد زمستانی برای زوج های ثروتمند شده است که به دنبال دیده شدن و اسکی کردن هستند.

14. گلخانه نیکولاس - ایلینوی

افرادی که طبیعت را دوست دارند اما نمی خواهند در زمان سرما یا گرمای شدید، بیرون باشند، می توانند وقت خود را در این گلخانه شگفت انگیز بگذرانند.

این گلخانه که در منطقه راکفورد ایلینوی واقع شده است، یکی از بهترین گزینه ها برای علاقمندان به گردشگری است. در این بنا، پروانه ها، گل های زیبا و کارهای هنری بسیاری واقع شده است.

نکته جالب در خصوص این مکان این است که شما می توانید کل این گلخانه را بعد از ساعت بازدید اجاره کنید تا یک بعد از ظهرشگفت انگیز را در آن تجربه کنید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "شگفت انگیزترین مکان ها در هر یک از ایالتهای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین مکان ها در هر یک از ایالتهای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید