تخصیص 100 هکتار زمین جهت سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان

به گزارش وبلاگ املاکیا، مدیر بازرگانی منطقه ویژه مالی رفسنجان گفت: منطقه ویژه مالی رفسنجان از ظرفیت بالایی در بحث سرمایه گذاری برخوردار است.

تخصیص 100 هکتار زمین جهت سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان

حامی باقری گفت: طبق تصمیم مدیرعامل منطقه ویژه مالی رفسنجان، 100 هکتار زمین با معافیت مالیاتی 20 ساله، واقع در منطقه ویژه مالی رفسنجان درحال آماده سازی جهت واگذاری به شرکت های دانش بنیان می باشد.

مدیر بازرگانی این منطقه در اولین نمایشگاه دانش بنیان صنعت، معدن و حمل و نقل کرمان در جمع وبلاگ املاکیا بیان نمود: منطقه ویژه مالی رفسنجان از ظرفیت بالایی در بحث سرمایه گذاری برخوردار است.

اختصاص 2 هزار هکتار زمین مساعد برای سرمایه گذاری یکی از ظرفیت های بسیار بالای این منطقه است. نزدیکی به ایستگاه راه آهن، فرودگاه، جاده مواصلاتی جنوب به شمال و بعضی معافیت های مالیاتی و گمرکی از دیگر ظرفیت های منطقه است.

حامی باقری ضمن اشاره به سرمایه گذاری بیش از 95 واحد صنعتی در منطقه ویژه مالی رفسنجان بیان نمود: 28 سرمایه گذار واحد های خودرا به بهره برداری رسانده اند و بیش از هزارهکتار از 2 هزار هکتار زمین تا به امروز واگذار شده و حضور ما در نمایشگاه برای معرفی ظرفیت ها و ویژگی های منطقه است تا سرمایه گذاران تازه در حوزه های مختلف از این فرصت استفاده نمایند.

مدیر بازرگانی منطقه ویژه مالی رفسنجان در مورد اشتغالزایی این منطقه توضیح داد: 28 واحد صنعتی که سرمایه گذاری را انجام داده اند، کارخانه هایشان فعال است، پیش بینی میکنیم تا 4 هزار نفر اشتغال را در منطقه ویژه مالی داشته باشیم.

باقری اظهار کرد: یک واحد اداره کار و جوار کارگاهی در منطقه ویژه مستقر است که نیروی کار مورد احتیاج واحد های صنعتی منطقه را تامین و آموزش میدهد.

او گفت:منتظر هستیم ظرفیت کارخانه ها به حداکثر برسد تا افراد جویای کار که خود را به اداره کار منطقه معرفی نموده اند، مشغول به کار شوند، تمامی نیرو های منطقه بومی هستند مگر شرکت هایی که سرمایه گذار خارجی دارند و درصد بسیار کمی را از نیرو های خودشان تامین مینمایند.

مدیر بازرگانی منطقه ویژه مالی رفسنجان ایراد کرد: واحد های موجود در این منطقه در زمینه مواد سلولزی، شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع آرایشی و بهداشتی، مزارع برق خورشیدی، بسته بندی و در آینده نزدیک صنایع خودرو مشغول هستند.

وی با اشاره به پیگیری بعمل آمده درخصوص مصوبه احداث ایستگاه راه آهن که در سفر استانی ریاست جمهوری تصویب شد؛ اظهار داشت: این ایستگاه از برترین مزیت های منطقه خواهد شد که جنوب را به شمال متصل میکند و از این جهت به راحتی میتوان به کشور های حوزه اوراسیا صادرات داشته باشیم.

وبلاگ املاکیا کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تخصیص 100 هکتار زمین جهت سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 100 هکتار زمین جهت سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید