برترین فصل برای سفر به ژاپن

به گزارش وبلاگ املاکیا، تور ژاپن ترند این روزهاست و مردم بسیاری را می بینید که برای تماشا این کشور افسانه ای، برنامه ریزی می نمایند. چرا که ژاپن کشوری فرق دارد و در آن می توان طبیعت چشم نواز، جدیدترین تکنولوژی ها و فرهنگی متفاوت را در کنار هم دید و شناخت. اگر شما هم دوست دارید به ژاپن سفر کنید و این کشور زیبا را ببینید، باید نکاتی را پیش از ثبت نام در تور ژاپن، بدانید. یکی از این موضوعات، انتخاب برترین فصل برای سفر به ژاپن است. کی به ژاپن برویم بهتر است؟ اینجا برایتان گفته ایم.

برترین فصل برای سفر به ژاپن

ژاپن کجاست؟

چه کسی فکرش را می کرد کشوری که بمب اتمی، جنگ های طولانی و حوادث تاریخی بسیاری را به چشم دیده است، حالا سومین اقتصاد برتر جهان باشد. سرزمینی که توانسته حتی با زلزله ها هم دوست گردد و بلندترین برج ها را بسازد. جایی که مردمش به سبب موقعیت جغرافیایی و نگاه فرهنگی که داشتند برای بیش از 2 قرن با جهان قطع ارتباط نموده بودند و پس از باز کردن بنادرشان نیز، از نگهداشت فرهنگ و دیدگاه های سنتی خود دست نکشیدند.

حالا ژاپن کشور شگفتی هاست. سرزمین پرجمعیتی که حتی عبور همین جمعیت از یک چهارراه را تبدیل به یک جاذبه جهانگردی نموده است. در جزیره هایش موزه های مجذوب نماینده برگزار می نماید، در معابد را به روی جهانگرد ها گگردده و برای چشیدن طعم غذاهای خیابانی، در خیابان ها و کوچه پس کوچه ها، منتظرتان خواهد بود.

ژاپن سرزمینی است برای اهل سفر، دوستدار تاریخ و عاشقان طبیعت که می خواهند بخشی متفاوت از جهان را ببینند و بشناسند.

برترین زمان برای سفر به ژاپن

به نقل از آژانس جهانگردی وبلاگ املاکیا که برگزار نماینده تورهای خارجی از جمله تور سریلانکا، تور ماداگاسکار، تور نپال، تور کوبا، برزیل و... است، انتخاب برترین فصل برای سفر به ژاپن، کاملا به نگاه شما و جاذبه هایی که می خواهید ببینید، بستگی دارد.

از دید بخشی از جهانگردان، برترین زمان برای سفر به ژاپن بین مارس و مه و بین سپتامبر و نوامبر است. در این دو دوره هوای ژاپن مناسب است. در واقع آسایش حرارتی دلچسب خواهد بود و خبری از بارندگی های سیل آسا و مسائل دیگر در آب وهوا نیست. در نتیجه می توانید زیبایی های ژاپن را به خوبی ببینید و از آنها لذت ببرید.

آوریل اما، ماه مقرون به صرفهتری در ژاپن است. یعنی اگر می خواهید سفرتان مقرون به صرفه دربیاید و کمتر هزینه کنید، این ماه را می توانید در نظر بگیرید. البته گفتنی است که در این ماه هنوز شکوفه های گیلاس درنیامده اند و شاید طبیعت به زیبایی ماه های بعد خود نباشد. درواقع هفته طلایی ژاپن از اواخر آوریل شروع می گردد و موج جهانگردان برای تماشا زیبایی های این کشور از همه جای جهان به پا می خیزد.

زمان باز شدن شکوفه های گیلاس ژاپن

اگر فقط برای تماشا شکوفه های گیلاس به ژاپن می روید باید بدانید که ابتدا در بخش های جنوبی کشور، شکوفه ها باز می شوند و بعد کم کم موج گرما به مرکز و شمال ژاپن می رسد. برای مثال ناکازاکی و هیروشیما زودتر از منطقه ها دیگر پر از گل می شوند. اما شکوفه های توکیو تقریبا دو هفته بعد از این شهرها، از خواب برمی خیزند. باید بدانید در این مورد تاریخ دقیقی وجود ندارد ولی طبق تجربه از فروردین تا اواسط اردیبهشت، شکوفه های گیلاس در منطقه ها گوناگون باز می شوند. تقریبا از اواسط ژانویه شرکت هواشناسی ژاپن اطلاعات احتمالی باز شدن شکوفه ها را ارائه می نماید تا شرکت های جهانگردی بتوانند برای تور ژاپن و تماشا شکوفه ها در منطقه ها مختلف برنامه ریزی نمایند. با این حال اگر می خواهید در زمانی که بالاترین احتمال تماشا شکوفه ها وجود دارد خودتان را به ژاپن برسانید، برنامه سفرتان را برای اواخر اسفند تا اواسط فروردین بگذارید.

برترین زمان سفر به توکیو ژاپن

از آنجا که توکیو از مقاصد پرطرفدار ژاپن است، زمان خوب سفر به آن برای جهانگردان اهمیت زیادی دارد. توکیو معمولا آب و هوایی معتدل دارد. به جز چند هفته زمستان که دما به شدت کاهش پیدا می نماید و همه جا خیلی سرد است. علاوه بر این اگر بخواهید توکیو بارانی را ببینید، در دو ماه سپتامبر و ژوئن نیز ممکن است هوا بارانی باشد. مانند دیگر منطقه ها ژاپن از فروردین تا خرداد، توکیو در اوج زیبایی خود است اما نمی توان از شلوغی و جمعیت زیادی که در شهر پرسه می زنند، گذشت. در نهایت اگر تابستان را برای تماشا توکیو انتخاب کنید، هوا کمی گرم است و گاهی هم ابرهای باران زا را در آسمان می بینید. اما فستیوال ها و رویدادهایی که در تابستان برگزار می گردد، توکیو را بسیار مجذوب نماینده و تماشای خواهد نمود.

تابستان ژاپن چگونه است؟

اگر تابستان به ژاپن بروید فرصت هایی عالی برای شرکت در فستیوال های گوناگون به خصوص آنهایی که مختص به بچه ها است را دارید. سواحل ژاپن با شن های سفید رنگ و برنامه های متنوع منتطرتان هستند. دوست دارید آتش بازی ببینید؟ شب های تابستان در ژاپن، روشن و رنگارنگ است و برنامه های آتش بازی نیز جریان دارد.

پاییز ژاپن چگونه است؟

پاییز ژاپن بسیار تماشای است. د این فصل کشاورزان ژاپنی برداشت انواع محصول از جمله خرمالو، برنج، شاه بلوط و گلابی های ژاپنی را شروع می نمایند. به همین علت تازه ترین محصولات کشاورزی ژاپن به بازارها و رستوران ها می رسد و امکان تجربه خوشمزه ترین کیک ها و دسرها را نصیب تان می نماید. دوست دارید خودتان میوه و سبزیجات را در مزارع جمع کنید؟ در بعضی از منطقه ها ژاپن این امکان وجود دارد و مزرعه داران شما را به کسب تجربه های نو دعوت می نمایند. در این فصل فستیوال های گوناگونی هم برگزار می گردد که جشنواره تاکایاما از معروف ترین آنهاست. در این جشنواره، پایکوبی، خیمه شب بازی، رژه های مختلف و شناورهای نورانی زیبایی را خواهید دید و غذاهای بسیار خوشمزه ای را می چشید. در کنار این ها، پاییز ژاپن بسیار زیباست و درختان با رنگ های ارغوانی، نارنجی، زرد و قرمز، جهانی بی مانند را خلق می نمایند. اگر دوست دارید یکی از زیباترین فصل های ژاپن را ببنید در تور پاییزی ژاپن وبلاگ املاکیا شرکت کنید و تجربه هایی نو را به دست بیاورید.

زمستان به ژاپن برویم؟

اگر برای تماشا ژاپن فصل زمستان و به خصوص روزهای نزدیک به سال نو میلادی را انتخاب کنید، می توانید برنامه های گوناگونی را ببینید. فستیوال های محلی، چراغانی های زیبا و رستوران هایی که خانواده های ژاپنی در آن گرد هم آمده اند، به شهرهای ژاپن چهره دیگری می بخشد. این فصل برای تماشا موزه ها، گالری ها و شرکت در بعضی همایش ها پیشنهاد می گردد. با این حال طبیعت ژاپن با آن رنگ های نقره ای مجذوب نمایندهش نیز بسیار چشم نواز است.

چند روز برای تماشا ژاپن زمان بگذاریم؟

بی شک نمی توانیم تمام ژاپن را ببینیم و به همه جاذبه های آن سر بزنیم اما اگر بین 7 تا 10 روز برای تور ژاپن وقت داشته باشید، می توانید جاذبه های مهم این کشور را ببینید. خوشبختانه تور ژاپن وبلاگ املاکیا نیز با توجه به همین موضوع و با تعداد روز کافی طراحی شده تا بتوانید از سفرتان به ژاپن حسابی لذت ببرید.

ژاپن ویزا می خواهد؟

بله به عنوان یک ایرانی قبل از ورود به ژاپن باید ویزای ژاپن را بگیرید. اگر فکر می کنید این کار سخت است برایتان خبری خوب داریم. وبلاگ املاکیا با دریافت مدارک شما تمام کارهای دریافت ویزا را انجام می دهد و لازم نیست شما شخصا به سفارت مراجعه کنید.

ویزای جهانگردی ژاپن شرایط خاص خودش را دارد و دارنده آن باید قبل از انتها زمان ویزا، ژاپن را ترک کند. ذکر این نکته لازم است که مانند دیگر کشورها، دارندگان ویزای جهانگردی نمی توانند در ژاپن کار نمایند و کسب عایدی داشته باشند. در نتیجه این ویزا تنها برای اهداف جهانگردی صادر می گردد.

در ژاپن چه ببینیم؟

تور ژاپن به عنوان سفری بهشتی در بین علاقه مندان به جهان شرق شناخته می گردد. ژاپن کشوری با تمدنی بسیار قدیمی و کهن است. تاریخ قدیمی ژاپن و وجود آثار به جامانده از آن دوران یکی از دلایل سفر جهانگردان به ژاپن است. علاوه بر آثار تاریخی ژاپن، منظره ها طبیعی این کشور تجربه متفاوتی برای جهانگردان رقم خواهد زد. وجود جنگل های زیبای بامبو در کنار منظره کوه فوجی و دریاچه های بی نظیر ژاپن فقط چند علت برای جذب جهانگرد هستند. از دیگر مجذوب نمایندهیت های ژاپن برای هر مسافری تماشای تلفیق فرهنگ شرقی و کهن با مدرنیته غربی است که در سفر به ژاپن آن را تجربه خواهید کرد. تور ژاپن در حال حاضر به وسیله وبلاگ املاکیا برای 10 روز برنامه ریزی شده است و برترین شهرهای ژاپن را در این مدت خواهید دید. شهرهای جهانگردی ژاپن شامل توکیو، نیکو، هاکونه، کیوتو، نارا، اوساکا است که در تور ژاپن وبلاگ املاکیا گشت تمام این شهرها در برنامه سفر گنجانده شده است.

چرا با وبلاگ املاکیا به ژاپن سفر کنیم؟

حرفه ای بودن تیم سفر، پشتیبانی قوی و رزومه پربار در برگزاری تورهای خارجی، از وبلاگ املاکیا یک آژانس جهانگردی خوش نام را ساخته است. این آژانس به زمان، امنیت، پول و شرایط سفر مسافران بسیار اهمیت می دهد و تمام شرایط سفر را کاملا شفاف در اختیارتان می گذارد. در این سفر برترین لیدرهای وبلاگ املاکیا که همگی مجوزها و سواد کافی برای برگزاری تور را دارند همراهی تان می نمایند تا بدون نگرانی فقط از سفرتان لذت ببرید. اگر دوست دارید در تور ژاپن ثبت نام کنید و یا بیشتر درباره تورهای وبلاگ املاکیا مثل تور برزیل، تور کاپادوکیا، تور فیلیپین، تور گرجستان، تور روسیه و... بدانید، وب سایت ما را ببینید و یا با شماره 02141663000 تماس بگیرید.

منبع: دالاهو

به "برترین فصل برای سفر به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فصل برای سفر به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید