بازدید 15 میلیونی اکسپو دبی

به گزارش وبلاگ املاکیا، بازدید های داخلی در هفته های گذشته 128 درصد افزایش یافته است و تعداد بازدیدکنندگان بین المللی از اکسپو دبی طی هفته های اخیر 19 درصد افزایش یافته و مجموع بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به مرز 15 میلیون نفر رسیده است.

بازدید 15 میلیونی اکسپو دبی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ املاکیا به نقل از نشنال، بیش از یک میلیون و 200 هزار بازدید طی هفته گذشته از اکسپو دبی ثبت شد و مجموع بازدیدها تا روز دوشنبه (21 فویه، دوم اسفند) به عدد 14 میلیون و 719 هزار و 277 رسید.

اکسپو دبی با صدور یک مهر ویژه برای پاسپورت های بازدیدکنندگان، با این مضمون که من یکی از 15 میلیون بازدیدکننده هستم عبور از مرز 15 میلیون بازدید را گرامی می دارد. این مهر از امروز (چهارشنبه 4 اسنفد) در دسترس خواهد بود.

طی هفته های اخیر، بازدیدهای داخلی 128 درصد و بازدیدهای بین المللی 19 درصد افزایش یافته است.

از دلایل این افزایش می توان جاذبه هایی همچون کنسرت گروه راک بریتانیایی کلدپلی، تورنمنت تنیس با حضور نام های مشهوری مانند جان مک انرو و کیم کلایسترس و همچنین بازدید نواک جوکوویچ از غرفه صربستان را نام برد.

برگزارکنندگان اکسپو دبی پیش از آغاز این رویداد جهانی، 25 میلیون بازدید را پیش بینی کرده اند. تا به امروز غرفه برخی از کشورها به تنهایی بیش از یک میلیون بازدیدکننده داشته اند که هند و عربستان از جمله آن هاست.

برگزارکنندگان بر این باورند که در فاصله 50 روز مانده تا خاتمه اکسپو دبی، تعداد بازدیدکنندگان همچنان فرایند صعودی داشته باشد.

غرفه ایران در این رویداد جهانی عملکرد مطلوبی نداشته و با انتقادهای بسیار روبرو شده است. عجیب اینکه تارنمای مربوط به آن طی یک ماه گذشته به روزرسانی نشده است!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید 15 میلیونی اکسپو دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 15 میلیونی اکسپو دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید