دریافت ویزای انگلیس از دبی

به گزارش وبلاگ املاکیا، طولانی شدن فرایند وقت دهی سفارت انگلیس در ایران به دغدغه ای مهم برای متقاضیان ویزا تبدیل شده است به همین علت بیشتر متقاضیان ترجیح می دهند به وسیله یک کشور ثالث مانند امارات (دبی و ابوظبی) برای دریافت وقت سفارت انگلیس اقدام نمایند و اما دریافت ویزای انگلیس از دبی چه شرایط و مزایایی برای متقاضیان دارد؟

دریافت ویزای انگلیس از دبی

متقاضیان می توانند علاوه بر سفارت این کشور در ایران به وسیله امارات هم برای دریافت ویزا اقدام نمایند. افرادی که متقاضی دریافت ویزای انگلیس به وسیله دبی هستند می توانند پس از آماده کردن مدارک، سفارت دبی را جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب نمایند.

مراحل دریافت ویزای انگلیس از دبی

آماده کردن مدارک جهت دریافت ویزای انگلیس

متقاضیان بایستی مدارک مورد احتیاج جهت دریافت ویزا را به صورت کامل آماده نموده و در روز انگشت نگاری به سفارت تحویل دهند. از این رو تهیه مدارک اولین کاری ست که هر متقاضی ویزای انگلیس باید انجام دهد.

ثبت نام در وبسایت سفارت و تکمیل فرم

دریافت وقت سفارت انگلیس از دبی یا تهران، نرکیه و حتی ارمنستان با مراجعه به وبسایت رسمی سفارت امکان پذیر است. متقاضیان بایستی فرم درخواست ویزای انگلیس را تکمیل نموده سپس جهت معین زمان و مکان وقت انگشت نگاری اقدام نمایند.

معین وقت سفارت انگلیس

پس از ثبت نام در وبسایت و با تکمیل فرم می توانید محل انگشت نگاری را معین کنید. به خاطر داشته باشید که بعد از معین شدن تاریخ وقت سفارت، باید در روز و ساعت معین شده در دفتر BLS سفارت انگلیس در دبی حضور پیدا کنید.

دریافت ویزای دبی و سفر به این مقصد

شما باید برای سفر به دبی و حضور در دفتر BLS انگلیس باید ویزای دبی دریافت کنید. پس مرحله بعد از دریافت ویزای دبی، خرید بلیط و رزرو هتل جهت سفر به این مقصد می باشد. صدور ویزای دبی حدود 7 روز کاری به طول می انجامد. بنابراین برای حضور به موقع در سفارت انگلیس مدت زمان ذکر شده را در نظر بگیرید.

جواب درخواست ویزا

بعد از انگشت نگاری در دفاتر سفارت دبی، متقاضی می تواند به ایران برگشته و منتظر جواب ویزا شود. جواب ویزای انگلیس به طور معمول پس از 3 هفته کاری آماده می شود. نکته مهم اینکه مدت زمان اعلام شده با توجه به شرایط ممکن است کمتر یا بیشتر به طول انجامد.

پیکاپ پاسپورت انگلیس از دبی

پس اعلام جواب ویزای انگلیس، متقاضی می تواند به وسیله پیکاپ بدون احتیاج به سفر مجدد به دبی پاسپورت خود را دریافت کند.

همکاران ما در واحد ویزا به شما خواهند گفت که ارائه کدام مدارک شانس شما را برای دریافت ویزا بیشتر می نماید، فرم ثبت نام را تکمیل نموده، جهت دریافت ویزای دبی اقدام نموده و در نهایت پاسپورت متقاضیان را از کشور دبی دریافت و به ایشان تحویل می دهند.

مزایای دریافت ویزای انگلیس به وسیله دبی

دریافت وقت سفارت انگلیس در بازه زمانی کوتاه تر از مزایای اصلی برای افرادی ست که قصد دارند ویزای انگلیس خود را از دبی دریافت نمایند. در بیشتر مواقع به علت تقاضای بالا جهت دریافت ویزا از تهران افراد ترجیح می دهند که وقت سفارت خود را از دبی دریافت نمایند.

اما از آنجایی که پاسپورت به همراه سایر مدارک به مسافر تحویل و تا زمان آماده شدن جواب ویزا نزد سفارت باقی می ماند و از طرفی هم به علت اینکه که مسافران اجازه خروج از دبی را بدون پاسپورت ندارند، به خاطر سپردن موارد زیر الزامی ست:

مسافران می توانند برای خروج از دبی یکی از سه سروی زیر را خریداری نمایند:

:Passport pass back مبلغی را باید نقداً در خود مرکز ویزا پرداخت کنید تا گذرنامه شما طی 24 ساعت به شما بازگردانده شود و نتیجه ویزا 15 تا 25 روز بعد به شما اعلام می شود و شما می توانید پاسپورت خود را به سفارت ارسال کنید.

:Super priority این سرویس مخصوص افرادی می باشد که اقامت دبی یا ابوظبی دارند و هزینه آن 600 پوند می باشد که نتیجه ی ویزا طی 24 ساعت به شما اعلام می شود، این مبلغ را می توانید به صورت آنلاین و یا نقداً پرداخت کنید.

:Priority با خرید این سرویس نتیجه ویزا طی 8-5 روز کاری ارسال شده و مبلغ 212 پوند به صورت نقدی ویا آنلاین در مرکز ویزا دبی و ابوظبی پرداخت می شود.

آدرس سفارت انگلیس در دبی

جهت رزرو هتل های نزدیک به سفارت، دسترسی راحت به دفتر BLS و صرفه جویی در زمان ضروری است که از موقعیت مکانی دفتر سفارت انگلیس در دبی آگاهی داشته باشیم.

آدرس سفارت انگلیس در دبی

Al Seef Road Near to - Dubai Creek - Dubai - United Arab Emirates

شماره تماس: 9743094444+

ساعات کاری: در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 2:30 بعدازظهر.

سفارت در روزهای آدینه و شنبه تعطیل است.

خرید تور دبی از ستارن ونک

  • مشاوره رایگان جهت تکمیل مدارک
  • تکمیل فرم سفارت انگلیس
  • پرداخت وجه واریزی به سفارت
  • تعیبین محل انگشت نگاری
  • اقدام جهت دریافت ویزای دبی
  • رزرو تور دبی (شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در نزدیکی دفتر سفارت)
  • پیکاپ پاسپورت بعد از معین شدن جواب ویزای انگلیس

بیشتر بخوانید …

آیا وقت سفارت از ترکیه و یا امارات شانس دریافت ویزای انگلیس را بالا می برد؟

برطرف ریجکتی ویزای انگلیس

آیا وقت سفارت از ترکیه و یا امارات شانس دریافت ویزای انگلیس را بالا می برد؟

مراحل درخواست ویزای انگلیس

فرم آنلاین ویزای انگلیس چه اطلاعاتی را شامل می شود؟

چه کسانی شرایط دریافت ویزای انگلیس را دارند؟

افتخارات آژانس هواپیمایی وبلاگ املاکیا

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک

به "دریافت ویزای انگلیس از دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت ویزای انگلیس از دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید