افشای مشخصات اصلی گوشی تازه ریلمی Q5

به گزارش وبلاگ املاکیا، مدل استاندارد سری ریلمی Q5 در وبسایت صدور گواهی TENAA دیده شده است. این وبسایت بعضی از مهمترین مشخصات این دستگاه را افشا نموده است.

افشای مشخصات اصلی گوشی تازه ریلمی Q5

به گزارش وبلاگ املاکیا، در اوایل ماه آوریل، شرکت Realme گفت که سری Realme Q5 را در تاریخ 31 فروردین (20 آوریل) در چین عرضه خواهد نمود. سری Q5 از سه مدل ریلمی Q5 پرو، Q5i و مدل استاندارد Q5 تشکیل شده است. تا کنون مدل های پرو و Q5i موضوع بسیاری از گزارش ها بوده اند و مشخصات و طراحی این دستگاه ها فاش شده است.

اکنون، نوبت به مدل استاندارد Q5 رسیده و این مدل در سایت صدور گواهی TENAA مشاهده شده است. این وبسایت بعضی از مشخصات کلیدی آن و بعلاوه تصاویر دستگاه را ارائه نموده است. این اطلاعات به وسیله وبسایت خبری MySmartPrice منتشر شده است. این وبسایت نشان می دهد که Realme Q5 با شماره مدل RMX3478 معرفی شده است. این گوشی 8.5 میلی متر ضخامت و 195 گرم وزن دارد. این دستگاه دارای یک پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی می باشد که به احتمال زیاد همان چیپست Qualcomm Snapdragon 695 است. این پردازنده با 6 یا 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح 2412 در 1080 پیکسل و کیفیت +Full HD است.

مدل استاندارد ریلمی Q5 دارای یک سیستم دوربین سه گانه است. سنسور اصلی این سیستم یک سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. دو سنسور دیگر موجود در این گوشی هوشمند دارای وضوح 2 مگاپیکسل هستند. این دستگاه دارای باتری 4890 میلی آمپر ساعتی است و گزارش تازه وبسایت 3C نشان می دهد که از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می نماید. به غیر از مشخصات ذکر شده، وبسایت TENAA آشکار می نماید که این دستگاه شامل جک 3.5 میلی متری هدفون، حسگر اثرانگشت جانبی و اتصال بلوتوث خواهد بود. این مدل روی رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، گوشی هوشمند Realme Q5 Pro دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی +OLED Full HD با پشتیبانی از نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

این مدل از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 استفاده می نماید که احتمالا با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می گردد.

این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه در پنل پشت خواهد بود. این سیستم شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد. بعلاوه این دستگاه در پنل جلویی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

انتظار می رود این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری مخصوص خود شرکت ریلمی، که از پیش نصب شده اند، استفاده کند. در انتها باید اضافه کنیم که انرژی مورد احتیاج این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات اصلی گوشی تازه ریلمی Q5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات اصلی گوشی تازه ریلمی Q5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید