8 تجهیزات ذخیره سازی برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید بخرید8 تجهیزات ذخیره سازی برتر برای خرید در بلک فرایدی

به گزارش وبلاگ املاکیا، بلک فرایدی یا همان آدینه سیاه یک بازه هفت روزه از 1 تا 7 آذر است که طی آن، میلیون ها کالا در خبرنگاران با تخفیف استثنائی به فروش می رسند. در نتیجه فرصت خوبی است که بتوانید محصولات مورد احتیاج خود را طی این بازه هفت روزه شگفت انگیز بخرید و تجربه جذابی از خرید از فروشگاه خبرنگاران داشته باشید. در مطالب مختلف، کوشش نموده ایم برترین محصولات هر دسته را به عنوان گزینه های پیشنهادی برای خرید در بلک فرایدی به شما پیشنهاد کنیم اما در این مطلب هدفمان معرفی 8 مدل از تجهیزات ذخیره سازی برتر و پرفروش است.

8 تجهیزات ذخیره سازی برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید بخرید8 تجهیزات ذخیره سازی برتر برای خرید در بلک فرایدی

8 تجهیزات ذخیره سازی برتر برای خرید در بلک فرایدی

1. فلش مموری کوئین تک مدل QUICK C-PLUS ظرفیت 64 گیگا بایت به همراه مبدل usb-c otg

فلش مموری کوئین تک مدل QUICK C-PLUS ظرفیت 64 گیگابایت یکی از تجهیزات ذخیره سازی فوق العاده مجذوب نماینده با میزان حافظه کافی برای ذخیره تصاویر و فیلم های گوشی های معمولی است که می توانید در بلک فرایدی بخرید. با استفاده از این محصول که مبدل USB-C به OTG هم به همراه آن در بسته بندی عرضه می گردد، می توانید به راحتی بین آن و گوشی به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. البته که این فلش مموری در مدلی با ظرفیت بیشتر و حتی کمتر هم موجود است که بسته به احتیاج خود می توانید یکی را انتخاب کنید.

در این مطلب مدل 64 گیگابایتی انتخاب شده است اما به صورت کلی، فلش مموری هایی با این مدل از کیفیت ساخت گرفته تا سرعت خواندن و نوشتن، شما را راضی نگه خواهند داشت. با امتیاز بیشتر از 4 از بین بیش از 2 هزار نفر خریدار، این محصول توانسته یکی از اصلی ترین گزینه ها برای کسانی باشد که در پی تجهیزات ذخیره سازی در ابعاد کوچک هستند. گفتنی است در لحظه نگارش این مطلب، فلش مموری کوئین تک مدل QUICK C-PLUS ظرفیت 64 گیگابایت در 8 رنگ مختلف از جمله مشکی، قرمز، آبی، بنفش، طلایی و… در دسترس قرار گرفته است.

2. کارت حافظه microSDXC ای دیتا مدل Premier کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 80MBps ظرفیت 64 گیگابایت به همراه آداپتور SD

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که از دوربین عکاسی استفاده می نمایند یا از گوشی هایی که امکان پشتیبانی از کارت حافظه را دارند، پیشنهاد ما به شما نماینده فوق العاده باکیفیت، محبوب و بادوام ای دیتا یعنی کارت حافظه microSDXC ای دیتا مدل Premier کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 است که سرعت آن به 80 مگابایت بر ثانیه می رسد و ظرفیت آن هم 64 گیگابایت است. کارت های حافظه سری پریمیر ای دیتا تا 256 گیگابایت هم ظرفیت دارند بنابراین در صورتی که احساس می کنید 64 گیگابایت برای شما کافی نیست می توانید سری به صفحه مربوط به کارت های ای دیتا زده و محصول مورد نظر را با ظرفیت مناسب انتخاب کنید.

کارت حافظه microSDXC ای دیتا مدل Premier کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 یک کارت باکیفیت است که می تواند با سرعت بسیار بالایی، اطلاعات مورد نظر شما را بین دستگاه های مختلف انتقال دهد. البته سرعت خواندنی که شرکت برای این محصول ادعا نموده 80 مگابایت بر ثانیه است اما بسته به نوع دستگاه و اطلاعاتی که جابجا می کنید، قطعا این سرعت می تواند متغیر باشد و حتی بیشتر از 80 مگابایت برود. بعلاوه این کارت حافظه در برابر پرتو X مقاوم بوده و به لطف شرکت آواژنگ، گارانتی مادام العمر هم دارد و این یعنی هر زمان بعد از استفاده اگر مسئله ای برایش پیش بیاید می توانید به راحتی اقدام به تعویض آن کنید.

3. فلش مموری سیویت مدل SILK ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری سیویت مدل SILK ظرفیت 64 گیگابایت هم یکی دیگر از تجهیزات ذخیره سازی از نوع فلش است که می توانید در بلک فرایدی بخرید. سیویت شاید کمتر از برندهای مطرحی چون ای دیتا یا سیلیکون پاور به گوشتان خورده باشد اما نکته اینجاست که شما نمی توانید محصولی از این شرکت با امتیاز کمتر از 4 در فروشگاه وبلاگ املاکیا پیدا کنید و همین نکته خود به تنهایی بیانگر کیفیت بالای فلش های این شرکت است.

متأسفانه از برند سیویت فلش مموری با ظرفیت بیشتر از 64 گیگابایت در حال حاضر در فروشگاه موجود نیست اما اگر در پی یک فلش از نوع USB 2.0 برای استفاده به خصوص در ماشین هستید، می توانید روی این محصول حساب ویژه ای باز کنید. به صورت کلی تجهیزات ذخیره سازی به خاطر اینکه باید دائما جابجا شوند، مهم است که در برابر صدمات هم مقاوم باشند که خوشبختانه فلش مموری سیویت مدل SILK ظرفیت 64 گیگابایت در برابر آب، ضربه، شوک و لرزش، گرد و غبار، خط و خش و اثر انگشت و لک کاملا مقاوم است. گارانتی مادام العمر آی تین هم مزید بر دلیل شده تا ارزش خرید آن دوچندان گردد. این محصول از بین چند صد نظری که برایش ثبت شده، عملا هیچ نظر منفی ندارد که کیفیت آن را زیر سوال برده باشد. پس با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.

4. فلش مموری کوئین تک مدل GLINK ظرفیت 64 گیگابایت

کوئین تک مثل ای دیتا یکی از شرکت های خوب و مطرح فراورینماینده فلش در بازار محسوب می گردد که در بلک فرایدی می توانید تجهیزات ذخیره سازی آن را تا ظرفیت 128 گیگابایت بخرید. البته این مدل که اکنون قصد معرفی آن را داریم، به صورت ویژه در تخفیف بلک فرایدی قرار خواهد گرفت و در نتیجه ارزش خرید بالای آن دوچندان خواهد شد. این فلش 1 گرم وزن داشته و در برابر آب، شوک و لرزش، ضربه و گرد و غبار هم مقاومت خوبی دارد.

این فلش 64 گیگابایتی است و از رابط USB 2.0 پشتیبانی می نماید. سرعت آن با توجه به اینکه از چنین پورتی پشتیبانی می نماید فوق العاده است و تا 12 مگابایت هم می رسد که برای یک فلش با این رابط عالی است. البته با توجه به ابعاد بسیار کوچکی که این فلش دارد، بیشتر برای استفاده با OTG برای انتقال اطلاعات بین گوشی و ضبط ماشین مناسب است چون اصلا دست و پاگیر نمی گردد اما برای انتقال اطلاعات هم عالی است. شما می توانید این محصول را در حال حاضر در 8 رنگ مجذوب نماینده از جمله کروم، طلایی، مشکی مات، پوست پیازی، استیل و… بخرید.

5. کارت حافظه microSD XC تروبایت مدل 633X-A2-V30 کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 سرعت 95MBps ظرفیت 64 گیگابایت به همراه کارت خوان

کارت حافظه microSD XC تروبایت مدل 633X-A2-V30 کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 با سرعت 95 مگابایت بر ثانیه و ظرفیت 64 گیگابایت، یکی از برترین کارت حافظه های موجود در بازار از یک برند فوق العاده باکیفیت است که به همراه یک کارت خوان در میزان فلش عرضه می گردد. کارت حافظه های تروبایت را می توانید در مدل هایی با ظرفیت 128 گیگابایت هم بخرید اما این مدل 64 گیگابایتی است و در مصارف عادی بهتر می تواند احتیاج کاربران را رفع کند.

این کارت حافظه از استاندارد U3 پشتیبانی می نماید و این یعنی برای عکاسی و فیلم برداری کاملا یک گزینه ایدئال محسوب می گردد و از آن جایی هم که سرعت انتقال خیره نماینده ای دارد، اصلا حین فرایند عکاسی یا فیلم برداری شاهد توقف، کندی یا لگ نخواهید بود. یکی از دلایلی که باعث شده ارزش خرید این کارت حافظه به عنوان یکی از برترین تجهیزات ذخیره سازی که در بلک فرایدی می توان خرید بالا برود، عرضه به همراه آداپتور است که به یاری آن می توانید به راحتی کارت حافظه را به دستگاه هایی که از درگاه SD پشتیبانی می نمایند متصل کنید.

بعلاوه این کارت حافظه به همراه یک کارت خوان فلش مانند بسیار کوچک هم عرضه می گردد که اگر سیستم شما درگاه SD هم نداشته باشد به لطف آن می توانید مثل یک فلش مموری، کارت را به وسیله پورت USB به سیستم متصل نموده و از محتویات درونش بهره ببرید. در زمان هایی هم که احتیاج است تا کارت حافظه همراهتان باشد می توانید آن را درون کارت خوان قرار داده و مثل فلش از آن بهره ببرید و این یعنی شما با خرید این محصول با یک تیر دونشان می زنید.

6. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت 64 گیگابایت

یکی از برترین تجهیزات ذخیره سازی برای خرید در بلک فرایدی، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت 64 گیگابایت است. تقریبا می توان گفت غیر ممکن است لیستی از برترین تجهیزات ذخیره سازی تهیه کنیم اما در آن اشاره ای به محصولات سن دیسک نداشته باشیم. این برند محبوب و باکیفیت، عمدتا به فراوری لوازم ذخیره سازی می پردازد و عملکرد فوق العاده ای هم در این زمینه دارد.

فلش مموری های سن دیسک سری Ultra Flair تا 512 گیگابایت هم در فروشگاه وبلاگ املاکیا در دسترس قرار دارند و می توانید در بلک فرایدی آن ها را با تخفیف استثنائی بخرید اما به صورت کلی تجهیزات ذخیره سازی این برند تا 1 ترابایت هم موجود هستند تا اگر احتیاج شما فراتر از حد گیگابایت باشد، بتوانید گزینه های مجذوب نماینده و پرسرعتی برای خرید داشته باشید.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت 64 گیگابایت یک محصول با پشتیبانی از رابط USB 3.0 و 2.0 است و سرعت انتقال اطلاعات طبق ادعای شرکت در آن به 5 گیگابیت بر ثانیه می رسد که فوق العاده است. از جمله امکانات مجذوب نماینده این فلش مموری می توان به سرعت بسیار بالا در انتقال اطلاعات، بدنه فلزی بسیار باکیفیت، ابعاد کوچک و قابلیت رمزگذاری فایل ها اشاره نمود.

7. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 1 ترابایت

از فلش و کارت حافظه که بگذریم می رسیم به تجهیزات ذخیره سازی در ابعاد بزرگ تر که در بلک فرایدی می توانید بخرید. کارمان را هم با محصولی از برند خوب وسترن دیجیتال با نام My Passport شروع می کنیم که 1 ترابایت ظرفیت دارد اما مدل های مختلفی از آن با 5 ترابایت ظرفیت هم در دسترس قرار دارند. این هارد مجذوب نماینده از رابط USB 3.0 پشتیبانی نموده و سرعت بسیار بالایی را در انتقال اطلاعات ارائه می نماید. البته اگر قصد خرید این مدل را دارید باید بگوییم حدودا 900 گیگابایت فضای خالی در اختیارتان قرار خواهد داشت که برای ذخیره سازی فایل های حجیم در تعداد بالا اصلا مناسب نیست و زود پر می گردد. اما اگر کارتان عمدتا ذخیره فیلم ها و عکس های شخصی است، می تواند به برترین شکل ممکن احتیاجتان را رفع کند، خصوصا اینکه قیمت مناسبی هم دارد.

این هارد اکسترنال با تمام سیستم عامل های رایج هم سازگاری داشته و به هیچ درایوری برای عملکرد صحیح احتیاج ندارد. سرعت این هارد 5400 دور بر دقیقه و معادل 5 گیگابیت بر ثانیه است اما در دستگاه های مختلف و بسته به نوع فایلی که با آن انتقال می دهید، سرعتش می تواند متغیر باشد. به صورت کلی با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید، آن هم در بلک فرایدی که با تخفیف ویژه ای امکان خرید آن فراهم خواهد بود، سرعت این محصول شما را راضی نگه خواهد داشت.

این هارد اکسترنال به وسیله کابلی که درون بسته بندی آن قرار گرفته است به سیستم های دارای پورت USB متصل شده و می تواند تا مدت ها بدون نگرانی از بابت از دست رفتن فایل ها، اطلاعات تان را درون خودش نگه دارد. گفتنی است این هارد فقط 120 گرم وزن دارد و ابعاد کوچک آن هم اصلا فرایند جابجایی اش را با مشکل روبرو نمی نماید.

8. هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت

در نهایت می رسیم به یکی از برترین تجهیزات ذخیره سازی از نوع هارد اکسترنال که می توانید در بلک فرایدی بخرید؛ هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 1 ترابایت که البته مدل 2 ترابایتی آن هم در دوره 7 روزه بلک فرایدی تخفیف ویژه ای خواهد داشت، تا به امروز بیش از 6 هزار نسخه فروش داشته و تقریبا می توان گفت یک نفر هم از عملکرد آن ناراضی نبوده است که ثبت چنین بازخوردی برای یک محصول ذخیره سازی استثنائی محسوب می گردد.

به عبارتی دیگر وقتی این هارد را به سبد خرید اضافه می کنید، تنها پرسشی که باید از خود داشته باشید ظرفیت آن است؛ در غیر این صورت از لحاظ کیفیت، سرعت، کارایی و هر چیز دیگری از این قبیل، جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. این هارد به لطف پوشش محافظی که دارد، به خوبی می تواند در برابر ضربه، خط و خش، شوک، گرد و غبار و خطرات این چنینی مقاومت کند و در نتیجه بستری فوق العاده امن برای اطلاعات مهم و حیاتی شما خواهد بود. این هارد حتی استاندارد نظامی آمریکا و استاندارد ضد آب IP68 را هم دریافت نموده تا در صورت افتادن درون آب هم مسئله ای برایش پیش نیاید.

این هارد هم مثل مدل بالا، سرعت انتقال اطلاعات معادل 5 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می نماید که برای افراد معمولی فراتر از حد احتیاج است. بعلاوه یک کابل با پشتیبانی از استاندارد USB 3.1 هم به همراه آن عرضه می گردد تا بتوانید آن را به سیستمی با هر سیستم عامل رایج متصل کنید. روی این هارد نشانگر LED هم تعبیه شده تا هنگام فعال بودن، این موضوع را به شما اطلاع دهد. گفتنی است این هارد علی رغم طراحی خاص و مقاومی که دارد، 270 گرم وزن داشته و در نتیجه به راحتی قابل جابجایی است.

تجهیزات ذخیره سازی برتر برای خرید در بلک فرایدی؛ سخن پایانی

اگر در پی خرید برترین تجهیزات ذخیره سازی هستید، می توانید روی کیفیت بالای این 8 محصول حساب ویژه ای باز کنید چرا که این 10 محصول از جمله پرفروش ترین و باکیفیت ترین تجهیزات ذخیره سازی در وبلاگ املاکیا به حساب می آیند که به لطف تخفیف های استثنائی وبلاگ املاکیا در بلک فرایدی، ارزش خریدشان دوچندان شده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 تجهیزات ذخیره سازی برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید بخرید8 تجهیزات ذخیره سازی برتر برای خرید در بلک فرایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 تجهیزات ذخیره سازی برتر که در بلک فرایدی 1402 می توانید بخرید8 تجهیزات ذخیره سازی برتر برای خرید در بلک فرایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید