760 نفر در دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه رفت و آمد کردند

به گزارش وبلاگ املاکیا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، 760 نفر در دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه رفت و آمد کردند.

760 نفر در دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه رفت و آمد کردند

حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به اینکه سفرهای دریایی نوروزی نسبت به سال گذشته 134 درصد افزایش داشته، اظهار کرد: سفر دریایی از بندر شهید باهنر به بندر شارجه در ایام معمولی 2 سفر در هفته صورت گرفته که در ایام عید نوروز متناسب با تعداد مسافران سه سفر در هفته انجام می گردد.

وی در ادامه در تشریح آخرین شرایط سفرهای دریایی در بنادر شرق هرمزگان بیان نمود: از ابتدای اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز سال جاری 251 هزار و 429 نفر مسافر و توریست از بنادر شرق جابجا شده اند که بیشترین آمار در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزیره قشم و هرمز به اندازه 148 هزار و 661 نفر به ثبت رسیده است.

مدیر بندر شهید باهنر یادآور شد: بندر هرمز نیز با ترابری 92 هزار و 718 نفر در مسیر بندر شهید ذاکری و بندر شهید حقانی در جایگاه دوم قرار گرفته است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش به ثبت رسیده است.

محمد حسینی گفت: از ابتدای اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز 1402 تا به امروز 9 هزار و 290 توریست نیز از تالاب تیاب میناب، خورآذینی سیریک و خور خالصی در شهرستان جاسک بازدید نموده اند.

وی در سرانجام اعلام کرد: به منظور رفاه حال هموطنان و ارائه خدمات سریع تر، واحدهای امدادی و عملیاتی شامل اورژانس به همراه پزشک، آتش نشانی، شناورهای ناجی و هلال احمر در بنادر شرق استان حضور مستمر و فعال دارند.

لازم به ذکر است، طرح سفرهای دریایی نوروز 1402 در هرمزگان از 25 اسفند سال گذشته شروع شده و تا 15 فروردین سال جاری (1402) ادامه دارد.

منبع: همگردی

به "760 نفر در دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه رفت و آمد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "760 نفر در دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه رفت و آمد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید