همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در خراسان جنوبی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از برپایی همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی و نمایشگاه فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان اطلاع داد.

همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در خراسان جنوبی برگزار می گردد

حمید ملانوری، در ستاد توسعه خاوران اظهار داشت: باید نمایشگاهی برپا گردد که بتواند فضای حوزه سرمایه گذاری و فرصت ها و مزیت های استان را به درستی ترسیم کند.

به گزارش وبلاگ املاکیا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، دعوت از همه علاقمندان به سرمایه گذاری از داخل و خارج استان است تا فرصت های سرمایه گذاری این خطه برایشان تبیین گردد.

استاندار با اشاره به شروع طرح مطالعات و اکتشافات معدنی توضیح داد: این طرح که در چهار شهرستان بیرجند، سربیشه ، خوسف و درمیان و نیز 85 روستا اجرا می گردد، در 40 سال گذشته در سطح کشور بی نظیر است.

ملانوری اظهار داشت: این طرح قرار است ظرف مدت یک سال انجام گردد و بیش از 200 میلیارد تومان گردش اقتصادی در استان به همراه دارد و اجرای این طرح، تحولی بزرگ در حوزه علمی معدن در استان ایجاد خواهد نمود و نتایج آن برای آینده استان بسیار مفید است.

وی با تأکید بر اینکه معدن از محورهای مهم توسعه استان است، گفت: با اجرای این طرح، اطلاعات کافی از داشته های استان در حوزه معدن تعیین می گردد.

استاندار اظهار کرد: تأمین اعتبار مورد نظر برای اجرای طرح مطالعات و اکتشافات حوزه معدنی استان از محل حقوق دولتی است که از معادن دریافت می گردد که همیشه پیگیر آن بوده ایم تا منافع آن به خود منطقه برگردد.

ملانوری ادامه داد: با پیگیری های مدیریت استان، اعتبار این طرح از محل منابع ایمیدرو تأمین می گردد و این حرکت می تواند پایه ادامه فعالیت های مشابه در استان و در سطح کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح مطالعات و اکتشافات معدنی استان به نام پدران علم استان نامگذاری می گردد، یادآور شد: همکاران صنعت، معدن و تجارت باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند چراکه ما تکلیف داریم نخبگان و اندیشمندان خود را تکریم کنیم.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: به همین دلیل در جلسه سال آینده که برای ارائه نتایج طرح برگزار می گردد از پداران علم استان تجلیل به عمل خواهد آمد چراکه گرامیداشت یاد و نام آنها باعث تقویت ذهنیت مثبت در جامعه نخبگانی استان و ایجاد انگیزه در جامعه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در خراسان جنوبی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در خراسان جنوبی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید