شرکت های فناورانه خراسان جنوبی زیر چتر حمایت استانداری

به گزارش وبلاگ املاکیا، معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان جنوبی گفت: استانداری به طور خاص و ویژه از شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق استان حمایت می نماید.

شرکت های فناورانه خراسان جنوبی زیر چتر حمایت استانداری

اشرفی در حاشیه بازدید از 13 شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق خراسان جنوبی گفت: این واحد ها از ظرفیت های کم نظیری برخوردارند که در سطح ملی و فراتر از استان فعالیت می نمایند و احتیاج به حمایت در استان دارند.

او با اشاره به اینکه مسئولان این واحد ها دغدغه هایی را مطرح می کردند که به راحتی قابل حل هستند، اضافه کرد: مسائل آن ها بیشتر با تأمین اجتماعی و امور مالیاتی است.

معاون استاندار توضیح داد: آن ها به علت اینکه درگیر فرایند های دانشی و فراوری محصول هستند کمتر در فضا های اداری وارد می شوند که از مسئولان دستگاه های اجرایی درخواست می کنم با نگاه ویژه ای برای تسهیلگری و برطرف موانع شرکت های دانش بنیان اقدام نمایند.

او با بیان اینکه در جلساتی به طور ویژه مسائل آن ها آنالیز خواهد شد، اظهار کرد: این شرکت ها احتیاج به تسهیلات دارند که از محل تسهیلات تبصر های 16 و 18 و بعلاوه تسهیلاتی که در اختیار استان هست با همکاری بانک قرض الحسنه مهر در حد توان، تسهیلات مورد احتیاج آن ها تأمین خواهد شد.

به گفته اشرفی؛ با وجود ظرفیت های بی نظیری که این شرکت ها دارند جای سؤال است که چرا با وجود اینکه در سطح ملی از ظرفیت آن ها استفاده می گردد، چرا دستگاه های اجرایی استان کمتر از ظرفیت این شرکت ها استفاده می نمایند.

معاون استاندار گفت: در شورای اداری با حضور استاندار بطور ویژه به مدیران دستگاه های اجرای برای استفاده از ظرفیت های این شرکت ها تأکید خواهد شد.

او اظهار امیدواری کرد؛ با معرفی مجیدی به عنوان مدیر نو پارک علم و فناوری استان شاهد تحولی در راستای شعار سال برای ارتقا و توسعه این شرکت ها در خراسان جنوبی باشیم.

اشرفی در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، در تبادل نظر با مسئولان شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق از نزدیک علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر با ظرفیت های آنها، از مسائل این واحد ها با خبر شد و وعده داد از محل های مختلف برای پرداخت تسهیلات برای سرمایه در گردش به این شرکت ها اقدام گردد.

وبلاگ املاکیا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرکت های فناورانه خراسان جنوبی زیر چتر حمایت استانداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های فناورانه خراسان جنوبی زیر چتر حمایت استانداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید