ویزای کانادا: نگاه مثبت ایران به ابراز تمایل دولت کانادا برای بهبود روابط

به گزارش وبلاگ املاکیا، سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما به هرگونه موضع نو دولت کانادا در جهت تغییر شرایط فعلی با نگاهی مثبت می نگریم.

ویزای کانادا: نگاه مثبت ایران به ابراز تمایل دولت کانادا برای بهبود روابط

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی وبلاگ املاکیا، حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال وبلاگ املاکیا درباره اظهارات اخیر جاستین ترودو نخست وزیر تازه کانادا در مصاحبه با روزنامه هافینگتون کانادا در تشریح سیاست تازه این کشور در قبال خاورمیانه و ابراز تمایل برای بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران و گشایش سفارت کانادا در تهران، گفت: دولت تازه کانادا از ابتدا مواضع و اظهاراتی در خصوص رویکرد منطقه ای و بین المللی خود داشته که نشان می دهد مایل است سیاست ها و رویکردهای متفاوتی را نسبت به دولت قبلی در پیش گیرد. اگر این رویکرد تازه با نگاه واقع بینانه تر نسبت به موضوعات منطقه ای، بین المللی و روابط دو جانبه با کشورهای مختلف همراه باشد، می توان نسبت به آینده آن خوشبین بود و ما هم از آن استقبال می کنیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه اضافه نمود: در خصوص روابط با ایران همانگونه که قبلا اعلام شده است، کانادا در تعلیق یکجانبه روابط پیش قدم بوده و شرایط فعلی هم نتیجه مواضع غیر منطقی دولت قبلی کانادا است. ما به هرگونه موضع تازه دولت کانادا در جهت تغییر شرایط فعلی و بازگشت روابط به شرایط پیش از تعلیق، با نگاهی مثبت نگریسته و معتقدیم دولت کانادا باید در عمل هم نشان دهد که در صدد برقرای روابطی برابر و مبتنی بر عدم دخالت در امور داخلی و احترام و منافع متقابل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ویزای کانادا: نگاه مثبت ایران به ابراز تمایل دولت کانادا برای بهبود روابط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: نگاه مثبت ایران به ابراز تمایل دولت کانادا برای بهبود روابط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید