مشخصات موتورولا موتو اج 30 لو رفت

به گزارش وبلاگ املاکیا، طبق آخرین اطلاعات و شایعات منتشر شده، قرار است شرکت موتورولا در بازار کشور هند و سایر کشورها از یک گوشی نو پرمیوم رونمایی کند. به همین دلیل گفته می گردد که این شرکت در امسال گوشی هوشمند موتورولا موتو اج 30 را به کاربران معرفی خواهد نمود. این گوشی هوشمند پریمیوم از لحاظ مشخصات فنی ضعیف تر از موتو اج 30 پرو خواهد بود که قلب تپنده آن پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 تشکیل می دهد. گفته می گردد که پردازنده موتورولا موتو اج 30 نیز یک تراشه اسنپدراگون باشد. اگرچه این شرکت بزرگ فناوری هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند منتشر نکرده، اما ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند به زودی روانه بازار گردد.

مشخصات موتورولا موتو اج 30 لو رفت

به همین دلیل افشاگری به نام Yogesh Brar بعضی مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را در فضای مجازی لو داده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت. موتورولا از اواخر سال 2021 تا کنون از چند مدل گوشی پرمیوم رونمایی نموده است که از جمله قدرتمندترین آن ها می توان به اج 30 پرو اشاره نمود. این گوشی البته در بازار چین به عنوان اج X30 واج پلاس 2022 در بازار آمریکا شناخته می گردد. سپس پس از آن، این شرکت از موتو S30 رونمایی کرد. یک شبه پرمیوم با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس که آن هم برای گوشی های اندرویدی، یک پردازنده بسیار قدرتمند به شمار میرود و کاربران می توانند از همه نظر روی آن حساب نمایند. در ادامه این فرایند نیز قرار است این شرکت از موتورولا اج 30 رونمایی کند.

مشخصات موتورولا موتو اج 30

موتورولا گفته می گردد که بر اساس شایعات از این گوشی هوشمند در چند بازار منتخب رونمایی خواهد نمود. موتورولا اج 30 انتظار می رود که در بازار کشور هند به عنوان جانشین موتو اج 20 در اختیار کاربران قرار بگیرد. طبق افشاگرهای Yogesh Brar، موتورولا اج 30 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 778G پلاس خواهد بود. این تراشه نو از هسته های قدرتمندی با فرکانس 2/5 گیگاهرتز بهره می برد که نسبت به نسل قبل، 0/1 گیگاهرتز پیشرفت داشته است. البته ارتقای اصلی را در بخش گرافیکی شاهد هستیم، جایی که آدرنو 642L ایفای نقش می نماید و گفته می گردد 20 درصد از نسل گذشته عملکرد بهتری هم دارد. البته باید اشاره کنیم که کوالکام هنوز وجود این پردازنده نو را تأیید ننموده است.

دیگر اطلاعات منتشر شده از این افشاگر حاکی از آن است که موتورولا اج 30 از یک نمایشگر 6.55 اینچ POLED با رزولوشن 1080 در 2400 Full HD+ بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که این پنل از رفرش ریت 144 هرتز همچون گوشی اج 30 پرو نیز پشتیبانی می نماید. کاربران این گوشی هوشمند می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند.

سیستم دوربین موتورولا اج 30، سه سنسور در قاب پشتی دارد. به همین دلیل، سنسور اصلی آن را یک دوربین 50 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید آن را یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر تشکیل می دهد. بعلاوه در کنار این سنسور ها یک دوربین 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز دیده می گردد. برای آن دسته از کاربرانی که نمی دانند باید گفت که این سیستم دوربین، مشابه سیستم دوربین موتورولا اج 30 پرو است.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نو موتورولا در پنل جلویی آن تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. منبع تغذیه احتمالی این گوشی باتری با ظرفیت 4020 میلی آمپر ساعت است که با شارژر 33 وات انرژی مجدد آن تأمین می گردد. گفته می گردد موتورولا اج 30 از سیستم عامل اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض بهره می برد.

نمی دانیم موتورولا تا چه میزانی قرار است از گوشی نو خود از لحاظ نرم افزاری پشتیبانی کند اما طبق خبرهایی که از سیاست نو این شرکت منتشر شده، می توانیم بگوییم حداقل 2 سال این محصول را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. استانداردی که تقریبا تمام گوشی های اندرویدی از آن بهره می برند.

همانطور که احتمالاً می دانید، سری موتورولا اج که سری پرچم دار این شرکت بزرگ فناوری محسوب می گردد، گوشی های هوشمند بسیار قدرتمندی را در خود گنجانده است و ما هر ساله شاهد رونمایی از مدل های مختلفی از این گوشی های هوشمند هستیم. در نوترین شایعات به این موضوع اشاره شده که این شرکت در امسال میخواهد از حداقل 3 مدل از گوشی های سری اج رونمایی کند که خبر خوبی برای کاربران و هواداران این برند خواهد بود.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات موتورولا موتو اج 30 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات موتورولا موتو اج 30 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید