مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد؛ طرحی نو در بهداشت جنوب تهران

به گزارش وبلاگ املاکیا، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد در جاده نظامی ورامین افتتاح شد.

مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد؛ طرحی نو در بهداشت جنوب تهران

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، رییس علوم پزشکی دانشگاه تهران، معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرماندار شهر ری و سایر مسئولان در مراسم افتتاح این مرکز که به همت سعید سعیدی نژاد، خیر و کارآفرین کشور احداث شد، حضور داشتند.

منطقه جاده نظامی پیش از این از محروم ترین منطقه ها در رسیدگی بهداشتی محسوب می شد و تاسیس این مرکز جامع، فصلی نوین در سلامت این منطقه ایفا خواهد نمود.

حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با تقدیر از بانی این مرکز گفت: نقش مردم و مسئولیت اجتماعی سازمانها در تحقق سلامت، بسیار مهم و اساسی است و چنین اقداماتی نشان از تفکری زیبا و خدمتگزارانه دارد که البته ثمرات آن چنان گسترده است که قابل ارزشگذاری نیست. فرشیدی در ادامه بر اهمیت نقش این مراکز در ارتقای سلامت جامعه تأکید کرد.

اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن تقدیر از سعیدی نژاد و اهتمام جدی او در ساخت مرکز جامع سلامت، این منطقه از تهران را جزء یکی از منطقه ها محروم کشور از حیث سلامت دانست که تأسیس این مرکز اقدامی جدی برای ارتقای شرایط سلامت منطقه خواهد بود.

قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز با تأکید بر اولویت و اهمیت امر بهداشت بر امر درمان، کوشش حوزه بهداشتی دانشگاه و خیرین در راستای بهبود شرایط بهداشت سلامت استان تهران به خصوص منطقه ها محروم را ستود.

فرماندار شهر ری نیز با تقدیر از این خیر، ساخت مرکز جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد را گامی مهم در بهبود ارتقای سلامت منطقه دانست.

این مرکز به یاد مرحوم عباس سعیدی نژاد و مرحوم محمد مهدی سعیدی نژاد دو تن از استوانه های اخلاقی کسب و کار در تاریخ صنعت ایران بنا شده است.

گفتنی است شرکت داروسازی تهران شیمی نقشی بنیادین در احداث این مرکز داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد؛ طرحی نو در بهداشت جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد؛ طرحی نو در بهداشت جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید