ماجرای تئودور را در عشق در سال های وبا بخوانید

به گزارش وبلاگ املاکیا، کتاب عشق در سال های وبا اثر گابریل گارسیا مارکز با ترجمه بهمن فرزانه در نشر ققنوس منتشر شد.

ماجرای تئودور را در عشق در سال های وبا بخوانید

به گزارش خبرنگار ، کتاب عشق در سال های وبا اثر گابریل گارسیا مارکز با ترجمه بهمن فرزانه در نشر ققنوس منتشر شد. مترجم، این اثر را از زبان ایتالیایی به زبان فارسی ترجمه کرد. وی پیش از انتشار ترجمه اش، متن ترجمه شده اش را با متن های انگلیسی و اسپانیایی آن تطبیق داده است.

کتاب عشق در سال های وبا داستان پسری به نام تئودور است که در یک خانواده میانه متولد می گردد. وی پدرش را در زمان کودکی از دست می دهد و با مادرش در یک مغازه خرازی کار می نماید. وی در جوانی به فعالیت در یک تلگرافخانه می پردازد. تئودور هنگام رساندن تلگرافی به خانواده ای، عاشق دختر خانواده می گردد. عشق او به فرمینا علیرغم دوری شان از یکدیگر و مخالفت های پدر فرمینا چند سال ادامه پیدا می نماید.

در ادامه داستان فرمینا با پزشکی محقق که برای ریشه کردن کردن بیماری وبا کوشش می نماید، آشنا می گردد و با او ازدواج می نماید. تئودور پس از اینکه متوجه می گردد فرمینا ازدواج نموده است به خودش قول می دهد عشق او را تا ابد در دلش زنده نگه دارد و به او وفادار بماند.

مترجم کتاب عشق در سال های وبا را یکی از شاهکار های گابریل گارسیا مارکز می داند و درباره این اثر می گوید: من این کتاب را خیلی دوست دارم؛ چراکه از آثار ماندگار این نویسنده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای تئودور را در عشق در سال های وبا بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تئودور را در عشق در سال های وبا بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید