عنوان برتر جشنواره داستان و قصه گویی روستا و عشایر کشوری به قصه گویان خوزستانی رسید

به گزارش وبلاگ املاکیا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان با اعلام این خبر گفت: آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شماره 4 اندیمشک در بخش ویژه دفاع مقدس اولین جشنواره داستان و قصه گویی روستا و عشایر کشور، رتبه اول را از آن خود کرد.

عنوان برتر جشنواره داستان و قصه گویی روستا و عشایر کشوری به قصه گویان خوزستانی رسید

بهرام دهکردی افزود: لی لی ناز زنی وند عضو مجازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان از شهرستان اندیمشک و محمدرضا سبحانی مینایی در بخش خردسال جشنواره نیز به صورت مشترک به عنوان برگزیده این بخش فاع مقدس معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش دفاع مقدس آرام امینی مربی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرمان، آرزو حقیقی مربی کانون پرورش فکری و بچه ها و نوجوانان استان فارس و فرزانه ایران نژاد مربی کانون استان کرمان نیز رتبه های دوم تا چهارم را کسب کردند.

دهکردی گفت: در این جشنواره که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و با موضوع روستای شمیل بندرعباس برگزار گشت؛ بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از میان آن تعداد 70 اثر پس از بررسی مجدد توسط هئیت داوران تعداد 20 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که 16 برگزیده آن از مربیان و اعضا مراکز کانون پرورش فکری کشور بودند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "عنوان برتر جشنواره داستان و قصه گویی روستا و عشایر کشوری به قصه گویان خوزستانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان برتر جشنواره داستان و قصه گویی روستا و عشایر کشوری به قصه گویان خوزستانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید