عزم مدیریت آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی است

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجماع و عزم مدیریت استان، اعتمادسازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است و تمام دستگاه های اجرایی استان باید همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

عزم مدیریت آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی است

عابدین خرّم در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان اظهار کرد: وقتی در پی جذب سرمایه برای استان هستیم، باید پیش احتیاجها و زیرساخت های آن از جمله تامین زمین، انرژی و دسترسی آسان به حمل ونقل مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کمبود برق یکی از مسائل اصلی توسعه صنعتی در استان است، اضافه نمود: براساس برآوردها 1500 مگاوات برق در استان برای توسعه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات احتیاج است.

وی گفت: در حوزه آب اگر مشکل پایاب پنج سدی که به صورت 100 درصد اجرا شده اند، حل گردد و چهار سد دیگر که حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند نیز تکمیل شوند، با کمبود روبرو نخواهیم بود.

خرّم در مورد طرح های سرمایه گذاری شهرستان میانه شامل ایجاد مجتمع پتروشیمی و سه مجتمع فولادی، گفت: سوابق پرونده ها و پیشنهادهای سرمایه گذاران این طرح ها به دستگاه های ذی ربط ارسال و حداکثر ظرف یک ماه آینده، نظر کارشناسی دستگاه ها اعلام گردد.

وی در مورد طرح احداث نیروگاه خورشیدی به وسیله بخش خصوصی یادآور شد: با توجه به احتیاج مبرم استان به تامین برق لازم است زمین مورد احتیاج این شرکت حداکثر ظرف مدت یک ماه از سوی اداره کل منابع طبیعی و شهرک های صنعتی استان تأمین گردد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سرمایه گذار نیز با عزم استوار و بدون معطلی پای کار بیاید و مجوزهای لازم نیز باید در این مدت صادر گردد.

به گزارش وبلاگ املاکیا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه طرح توسعه یک واحد صنعتی در شهرک سرمایه گذاری خارجی با حجم سرمایه گذاری 10 میلیون دلار و ایجاد اشتغال برای 500 نفر تصویب و بعلاوه مسائل پیش روی منطقه ویژه مالی سراب آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عزم مدیریت آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم مدیریت آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید