سقف کشسان پرلاموتر درخشش صدفی گونه برای منزلتان

به گزارش وبلاگ املاکیا، سقف کشسان پرلاموتر که شاید بهتر باشد به خاطر ریشه این کلمه پرلموتر (Perlmutter) گفته گردد یکی از انواع سقف های کاذب کشسان با درخشش صدفی گونه است. پرلاموتر یا پرلموتر یک کلمه یهودی اشکنازی است که به معنای مادر مروارید است که زیبایی صدفی گونه ای و رنگی رنگی دارد.

سقف کشسان پرلاموتر درخشش صدفی گونه برای منزلتان

در بعضی دسته بندی ها، سقف پرلاموتر یا پرلموتر در دسته متفاوتی از سقف های کشسان قرار می گیرد که بافت و ساختاری کاملا متفاوت دارد اما در واقع بهتر است این نوع سقف ها را از لحاظ رنگ ظاهر و زیبایی آنها دسته ای جداگانه در نظر بگیریم. اگر شما هم در پی سقف های کاذب بسیار زیبا و شیک و مدرن هستید که نورپردازی آنها زیباتر از سایر سقف ها باشد، سقف های کشسان پرلاموتر را باید نصب کنید.

ویژگی های سقف کشسان پرلاموتر

سقف کاذب پرلاموتر به وسیله برترین فراوری نمایندگان در جهان مثل شرکت Avantgarde فراوری می گردد. این نوع سقف ها به علت ظاهر صدفی و مروارید گونه ای که دارند بسیار معروف هستند که زیبایی آنها را تا از نزدیک مشاهده نکنید به درستی درک نخواهید کرد.

برای اینکه بیشتر با سقف کاذب پرلاموتر آشنا شوید به مهمترین ویژگی های آن اشاره می کنیم:

یکی از مدرن ترین نمونه های سقف کشسان کاذب در جهانست که با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی هماهنگ می گردد. برای نصب این سقف ها احتیاج نیست نگران تناسب و هماهنگی سبک دکوراسیون داخلی با مدل این نوع سقف ها شوید. طراحی ظاهری و جنس این سقف ها به گونه ای است که سریعا با دکور منزل شما ست می گردد.

سقف کشسان کاذب پرلاموتر فقط جنبه تزییناتی دارد و برای کسانی که همواره در پی زیباسازی و لوکس کردن منزل خود هستند و برای اینکه دوست دارند از المان های نو و مد روز جهان استفاده نمایند بسیار مناسب است

رنگ سقف کشسان پرلاموتر به گونه ای است که هر فردی با هر نوع سلیقه ای آن را دوست دارد. تقریبا همه افراد مدل و رنگِ صدف و مروارید را می پسندند و حتی به اسم زیورآلات هم استفاده می گردد. اکنون تصور کنید از چنین متریال زیبایی به اسم سقف کشسان منزلتان بهره ببرید. قطعا این همه زیبایی و درخشندگی صدف مانند سقف شما را به وجد خواهد آورد.

درخشندگی صدف گونه و ذاتی سقف های پرلموتر یا پرلاموتر همراه با نورپردازی که در پشت این سقف ها انجام می گردد به درخشندگی و نورانی تر کردن فضای شما یاری زیادی خواهد نمود. به همین علت یکی از برترین نوع سقف های کاذب برای تزیین سقف منازلی که متراژ کمی دارند، نورگیری مناسبی ندارند یا دکوراسیون تیره ای برای آنها انتخاب شده، همین سقف های پرلاموتر هستند.

سقف های کاذب پرلاموتر زیر ساخت سقف را نشان نمی دهند و حتی با وجود نورپردازی در پشت آنها از سمت دیگر دید ندارد و فقط نور را از خود عبور می دهد. به همین علت شما می توانید با استفاده از این نوع متریال ایرادات سقف های خود مثل ترک خوردگی و غیره را بپوشانید.

سقف کاذب کشسان پرلاموتر برای خانه های آپارتمانی هم بسیار مناسب است. این مدل سقف ها به گونه ای هستند که صدا و نویز را از خود عبور نمی دهند و مزاحمتی برای همسایه های بالایی ایجاد نخواهد شد.

مصرف انرژی با وجود سقف کشسان پرلاموتر کاهش پیدا می نماید چون عایق حرارتی هستند و با خیال راحت می توانید مصرف انرژی خود را کاهش دهید.

کاربردهای سقف پرلاموتر

سقف های کشسان پرلاموتر برای تمامی فضاهای منزل قابل استفاده است. برای استفاده از این نوع سقف ها هیچ گونه محدودیتی اعم از استفاده در حمام، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، آشپزخانه و پذیرایی وجود ندارد.

از طرفی با توجه به نوع طراحی ساده و بسیار شیک این نوع متریال، می توانید برای کل سقف خود از متریال پرلاموتر به اسم سقف کشسان استفاده نمایید.

توصیه کارشناسان ما در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی این است که اگرمی خواهید از تمامی زیبایی و ویژگی های سقف های کشسان بهره ببرید و به زیبایی حداکثری منزل خود اهمیت می دهید، برای سبک مدرن و لوکس منزل و برای خانه های کوچک یا با نورگیری ضعیف حتما این نوع سقف در بین گزینه های خود برای خرید و نصب قرار دهید.

سقف های پرلاموتر وارداتی هستند و از لحاظ قیمتی نسبت به سایر سقف های کشسان هزینه بالاتری خواهند داشت. با این حال برای کسانی که همواره در پی مد روز هستند و زیبایی لوکس و مدرن می خواهند باید به فکر چنین سقف هایی باشند.

منبع: اتاق

به "سقف کشسان پرلاموتر درخشش صدفی گونه برای منزلتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف کشسان پرلاموتر درخشش صدفی گونه برای منزلتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید