رونمایی خودروسازان از محصولات نو، غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو

به گزارش وبلاگ املاکیا، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران روز گذشته افتتاح شد. شهر آفتاب میزبان خودروسازان، مهمانان ویژه و اصحاب رسانه بود. البته چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از امروز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برای بازدید عموم، شروع به کار می نماید و تا آدینه سی ام اردیبهشت ادامه دارد.

رونمایی خودروسازان از محصولات نو، غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو

در این نمایشگاه بعضی از خودروسازان و مونتاژکنندگان کشور به رونمایی از محصولات تازه خود پرداختند. اما نبود غایبان بزرگی چون شرکت سایپا و کرمان موتور نیز در این نمایشگاه حس می شد.

البته مراسم افتتاح این مراسم علاوه بر اصحاب رسانه با بعضی از مهمانان ویژه همراه بود. خودروسازان از بعضی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس دعوت نموده بودند. اما در نمایشگاه گفته شد که افتتاحیه با حضور وزیر صمت صورت می گیرد که در نهایت با حضور معاون وزیر صمت انجام شد.

چه خودروهایی رونمایی شدند؟

ایران خودرو، آرین پارس موتور، بهمن موتور و بعضی دیگر از شرکت های خودروساز و مونتاژکنندگان خصوصی در این نمایشگاه حضور داشتند. اما از چه خودروهایی در نمایشگاه بین المللی رونمایی شد؟

شرکت بهمن موتور به رونمایی از دو محصول تازه خود پرداخت. خودروهای سدان رسپکت و دیگنیتی پرستیژ از خودروهای رونمایی شده بهمن موتور بودند. قرار است سدان رسپکت در خرداد به بازار عرضه گردد.

ایران خودرو نیز از خودروی هایما s8 و x7 رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی بعلاوه در کنار این دو خودرو، تیپ تازه دنا پلاس توربو اتوماتیک را نیز معرفی کرد.

ایران خودرو 206 تیپ 3 و 207mc دو رنگ را نیز روز گذشته به نمایش گذاشت.

یکی دیگر از حاضران در این نمایشگاه مکث موتور بود. این شرکت روز گذشته به معرفی خودروی تیارا، اولین کراس اور تازه هفت نفره خود پرداخت. مکث موتور بعلاوه از خودروی پیکاپ کلوت اتوماتیک رونمایی کرد. این شرکت زمان عرضه و قیمت محصولات خود را اعلام نکرد.

ویرا دیزل نیز از یک کامیون دماغ دار تازه رونمایی کرد. آرتیستون آمیکو از دیگر خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه بود. این خودرو به عنوان جایگزین اسنا اتوماتیک معرفی گردید.

البته خودروسازی فردا نیز در این نمایشگاه با خودروهای تازه حضور دارد. اما رونمایی و معرفی محصولات خود را به روزهای آینده موکول کرد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو وبلاگ املاکیا بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "رونمایی خودروسازان از محصولات نو، غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی خودروسازان از محصولات نو، غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید