رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال منصوب شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی، محمد خوانساری را به عنوان رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند منصوب کرد.

رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال منصوب شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ املاکیا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات را به عنوان رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند منصوب کرد.

کمیته تخصصی توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند، در اجرای ماده یک مصوبه جلسه دوم کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال (تصویب نامه شماره 123313/ت 59369 ه مورخ 1400/10/11 هیئت وزیران) به شماره 1/207465 مورخ 1400/12/23 تشکیل شده است.

بر اساس شرح وظایف مصوبه شماره 2 کارگروه، پیشنهادات و مصوبات کمیته طی برگزاری جلسات منظم، جهت بررسی و تائید به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال ارسال می شود و ضمن برنامه ریزی عملیاتی و پیگیری به موقع تصمیمات اتخاذشده در پیشبرد انجام امور محوله در چارچوب ضوابط، آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید