تاریخ عرضه ساعت هوشمند پوکو واچ تعیین شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، اینطور که به نظر می رسد، پوکو هم قرار است به جمع شرکت هایی بپیوندد که علاوه بر گوشی های هوشمند به فراوری گجت های هوشمند هم مشغول هستند چرا که گفته می گردد شرکت چینی می خواهد به زودی از اولین ساعت هوشمند خود با نام پوکو واچ رونمایی کند.

تاریخ عرضه ساعت هوشمند پوکو واچ تعیین شد

از آن جایی که پوکو توانست با گوشی های خوب خود، توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کند و به عبارتی خود را به آن ها بشناساند، تصمیم گرفته وارد بخش دیگری از بازار گجت های هوشمند گردد. پوکو می خواهد کسب و کارش را توسعه دهد و برای اینکار، بازار گجت های پوشیدنی را به عنوان بستری مناسب انتخاب نموده است. اینطور که به نظر می رسد، شرکت چینی می خواهد از اولین ساعت هوشمند خود در تاریخ 26 آوریل (4 روز دیگر) رونمایی کند. این محصول که به نظر می رسد پوکو واچ نام داشته باشد، خیلی در خبرها و شایعات دیده نشده و به همین دلیل تا قبل از این خبر خیلی اطلاعات زیادی در رابطه با آن در اختیار نداشته ایم. در واقع باید بگوییم هیچ اطلاع خاصی از این محصول نداشته ایم تا اینکه امروز شاهد انتشار خبری در رابطه با تاریخ عرضه و بعلاوه تصاویر و تعیینات فنی آن بودیم.

یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری که با نام کاربری OnLeaks شناخته می گردد و غالبا تصاویر و رندرهای محصولات را قبل از معرفی رسمی منتشر می نماید، توانست به نحوی به تصاویر پوکو واچ هم دسترسی داشته باشد. به لطف این افشاگر، ما هم توانستیم متوجه شویم اولین ساعت هوشمند پوکو قرار است چه شکل و شمایلی داشته باشد.

علاوه بر این ها، شعبه فیلیپین پوکو هم تیزری از این محصول را به اشتراک گذاشت و در توضیحات مربوط به آن، به کلمه اولین نیز اشاره نمود تا بدین ترتیب از این بابت که پوکو قصد رونمایی از آن را دارد مطمئن شویم. طبق تصاویر منتشر شده از سوی OnLeaks و بعلاوه شعبه فیلیپین پوکو، ظاهرا این محصول نمایشگری تقریبا مربعی شکل خواهد داشت که البته زوایای آن تیز نیستند بلکه کمی انحنا دارند. اگرچه تا 26 آوریل یعنی 4 روز دیگر زمان زیادی باقی نمانده اما گفته می گردد تا آن موقع، خبرهای بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

پوکو واچ هم فاش شد تا در مدت تنها یک روز، بیشترین اطلاعات را از این محصول بدست آورده باشیم.

تعیینات فنی پوکو واچ (احتمالی)

پوکو واچ نمایشگری 1.6 اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت که وضوح تصویر در آن به 360 × 320 پیکسل می رسد. یک کلید سخت افزاری هم در سمت راست آن تعبیه شده تا کاربر بتواند از طریق آن به منوهای مختلف ساعت دسترسی داشته باشد.

ساعت هوشمند پوکو واچ از لحاظ قابلیت های سلامتی هم به نظر می رسد از سنسورهای معمول بهره می برد. برای مثال سنسور ضربان قلب، سنجش اندازه اکسیژن خون، گام شمار و … . بعلاوه گفته می گردد یک باتری 225 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع تغذیه درون این ساعت تعبیه می گردد که به نظر می رسد بتواند شارژدهی قابل قبولی داشته باشد. طبق شایعات، پوکو واچ از استاندارد ضد آب 5ATM نیز بهره می برد و بدین ترتیب خیال کاربر از بابت عدم نفوذ آب به درون آن در برخوردهای تصادفی با آب راحت خواهد بود. ابعاد این محصول 9.98 × 34.4 × 39.1 میلی متر است و وزن آن هم به 31 گرم می رسد.

این ساعت در رنگ های مشکی، آبی و سفید و با بندهای سیلیکونی به همان رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت. متأسفانه از بابت قیمت این محصول هیچ اطلاع دقیقی در اختیار نداریم اما چون در رابطه با محصولی از پوکو حرف می زنیم، نباید انتظار داشته باشیم قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته گردد. پوکو واچ را البته می توان یک نسخه تغییر برند یافته ردمی واچ 2 دانست که از GPS پشتیبانی می نماید و 80 دلار هم قیمت دارد. حال پوکو واچ آیا از GPS پشتیبانی می نماید یا خیر تعیین نیست.

گفتنی است گفته می گردد در مراسم رونمایی از پوکو واچ، از گوشی پوکو F4 GT هم رونمایی خواهد شد. یک گوشی گیمینگ با نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED و وضوح +FHD، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین 64 مگاپیکسلی سه گانه، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 120 واتی. این گوشی یک نسخه تغییر برند یافته از ردمی K50 گیمینگ است که با قیمتی استثنائی، در بازار در دسترس قرار گرفته است.

منبع: Gizmo China

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه ساعت هوشمند پوکو واچ تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه ساعت هوشمند پوکو واچ تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید