تارتار: فکر می کنم بازی فردا می تواند یکی از سخت ترین بازی های سال جاری ما باشد ، نفت فردا انتحاری بازی می نماید

به گزارش وبلاگ املاکیا، سرمربی تیم ذوب آهن: فکر می کنم فردا بازیکنان نفت می خواهند با تمام وجود و انتحاری بازی می نمایند چون امید دارند با برد در ملاقات فردا به جدول برگردند.

تارتار: فکر می کنم بازی فردا می تواند یکی از سخت ترین بازی های سال جاری ما باشد ، نفت فردا انتحاری بازی می نماید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ املاکیا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: راضیم در شهری هستم که خاطرات بسیار خوبی را در اینجا به همراه تیم نفت و طرفداران پرشور و خونگرم نفت داشتم. فکر می کنم طرفداران نفت فردا محروم هستند و ای کاش بودند و به جذابیت های این ملاقات یاری می کردند.

او ادامه داد: فکر می کنم بازی فردا می تواند یکی از سخت ترین بازی های سال جاری ما باشد؛ در صورتی که انگیزه ما به مقدار انگیزه بازیکنان نفت نباشد. به هر حال فکر می کنم فردا بازیکنان نفت می خواهند با تمام وجود و انتحاری بازی می نمایند، چون امید دارند با برد در ملاقات فردا به جدول برگردند. به این موضوع واقف هستیم و صحبت های لازم ر ا با بازیکنان انجام داده ایم و سعی می کنیم فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بیشتری دارند. انگیزه در ملاقات با نفت برای ما مهم است و باید پا به پای بازیکنان حریف بدویم و بجنگیم تا ان شاءالله بتوانیم پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به جز بازی فردا، برای نفت آرزوی پیروزیت دارم و واقعا دوست ندارم این تیم از گردونه لیگ برتر خارج گردد. این مردم حق دارند که تیم خوبی داشته باشند و امیدوارم با رسیدگی بیشتر نفت حفظ گردد.

او اعلام کرد: بازی فردا سخت است و با توجه به اینکه نفت می خواهد برنده باشد ما باید خیلی باهوش و با انگیزه باشیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. روی این مسائل کار نموده ایم و ان شاءالله به هدفمان که برد است برسیم. ما بدون استرس هستیم و فقط به برد فکر می کنیم. زمین استادیوم مساعد است و این اجازه را به دو تیم می دهد کیفیت خوبی ارائه دهند. جا دارد از کسانی که مسئول نگهداری زمین هستند، تشکر کنم.

تارتار مطرح کرد: خاطرات خوبی از این شهر دارم و دوست ندارم نفت سقوط کند، اما فوتبال است و شغل ما بوده و باید با تمام توان کارمان را انجام دهیم. امیدوارم با برد، طرفداران ذوب آهن را راضی کنیم و روند خوبمان را ادامه دهیم.

او در خاتمه گفت: چند مصدوم داریم، اما محروم نداریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تارتار: فکر می کنم بازی فردا می تواند یکی از سخت ترین بازی های سال جاری ما باشد ، نفت فردا انتحاری بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: فکر می کنم بازی فردا می تواند یکی از سخت ترین بازی های سال جاری ما باشد ، نفت فردا انتحاری بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید