4 استراتژی که کسب و کار هتلداران را سکه می نماید

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران : اگرمی خواهید با موفقیت مشتریان بیشتری هتل یا اقامتگاه شما را رزرو نمایند،قطعاً باید استراتژیهای بازاریابی را در نظر بگیرید.

4 استراتژی که کسب و کار هتلداران را سکه می نماید

ترجمه : هما حاصلی

اکنون رضایت مهمان حرف اول را می زند. اگر کسب و کارگردشگری شما اقامتی است هدف شما همیشه باید افزایش رضایت مشتری باشد. وقتی در کارمیزبانی هستید، بنابراین خدمات پادشاه است. شما می خواهید برترین اقامت را به مشتری که دور از خانه خودش است ارائه دهید. شاید اقامتگاه شما مجلل ترین نباشد، اما می تواند برترین لحظات و خوش ترین خاطرات را برای مشتری رقم بزند.

درحد یک هتل 5 ستاره برای مهمانتان بدرخشید

برای برترین میزبان بودن نکات زیادی برای یادگیری وجود دارد که با یادگیری آنها می توانید مهمانان بیشتری را به اقامتگاه یا هتل خود جذب کنید. خانه مسافر، آپارتمان، اتاق کرایه ای یا هتل فرقی نمی کندهمیشه خدمات زیادی برای ارائه وجود دارد تا درحد یک هتل 5 ستاره برای مهمانتان بدرخشید.از آنجا که صنعت گردشگری و مهمان نوازی یک صنعت رقابتی است راه سختی پیش پای شماست.اگرمی خواهید بتوانید با پیروزیت ،مشتریان بیشتری اقامتگاه شما را رزرو نمایند، قطعاً ارزش این را دارد که برای برترین میزبان شدن استراتژی های بازاریابی را یاد بگیرید.

1- خدمات پس از رزرو اولین گام اجرای استراتژی های بازاریابی

اقامتگاه شما به وسیله مشتری رزرو شده است و شما آن را به وسیله پیغام تأیید خود ثبت نموده اید. پس همین جا کاررا تمام شده تصور نکنید اکنون با ارسال پیغام در مرحله پس از رزرو، خدمات مشتری خود را یک پله بالاتر ببرید .می پرسید چطور؟

به عنوان مثال، یک ایمیل خوش آمدگویی یا یک متن خوش آمد بفرستید. از مهمانان خود در خصوص درخواست های ویژه ای که دارند بپرسید، شاید بتوانید برای آنها محقق کنید. البته، اگر درخواست بسیارفراتر از خدمات شما باشد، می توانید قبل از ترتیب دادن درخواست آنها درخواست پرداخت هزینه کنید. با این وجود در نظر داشته باشید که برای مشتریان شما بسیار مهم است که مطمئن شوند برایشان همه چیز را مهیا نموده اید و آنها می توانند با خاطرجمعی و بدون استرس اقامت خوشی داشته باشند.

به مشتریان خط بدهید

اگردرخواست شان حداقل است و می توانید بدون هیچ هزینه اضافی آن را برآورده کنید، حالا یک قدم پیشتر بروید. یک سبد تنقلات؟ آب برای کودکشان؟ یک اسباب بازی کوچک؟ باور کنید این حرکت های کوچک بازدهی بزرگی برای شما به ارمغان خواهد آورد زمانی که مشتریان در طول اقامت خود شاد وراضی هستند همه چیز به نفع شما خواهد بود و به مشتریان خط می دهید تا اقامتگاه شما را به دوستان و اطرافیان خود توصیه نمایند.

2- کانال های رزرواسیون را توسعه دهید

در حالی که امروزه بسیاری از مسافران از کارت های اعتباری خود برای رزرو اقامتگاه استفاده می نمایند، این بدان معنا نیست که شما فقط باید از کارت های اعتباری به عنوان تنها روش پرداخت بهره ببرید. هنوز هم کسانی هستند که کارت های نقدی، حواله های بانکی و حتی پرداخت های نقدی را هنگام ورود ترجیح می دهند. برای اینکه اقامتگاه شما رزرو بیشتری داشته باشد، باید دسترسی بیشتری داشته باشید. این بدان معنی است که کانال های رزرو خود را برای فراگیرتر شدن توسعه دهید.

اقامتگاه های خود را تا حد امکان در بسیاری از برنامه ها و موتورهای رزرو ثبت کنید

علاوه بر این، اقامتگاه های خود را تا حد امکان در بسیاری از برنامه ها و موتورهای رزرو ثبت کنید. افراد ممکن است موتور رزرو مورد نظر خود را داشته باشند. آن را در وب سایت خود نیز فعال کنید. اگر سایت های رسانه های اجتماعی دارید، یک لینک به سایت خود داشته باشید.وقتی کانال های رزرو خود را توسعه می دهید، احتمالاً مشتریان تازه بالقوه بیشتری را جذب می کنید. بعلاوه اقامتگاه خود را در فضای آنلاین بیشتر نمایان می کنید.

3- کمپین های بازاریابی خود را فراگیر کنید تا استراتژی های بازاریابی جواب دهد

بازاریابی کلیدی ترین مقوله برای بقا در عرصه تجاری- رقابتی صنعت مسافرت و مهمان نوازی است. باید اقامتگاه خود را بازاریابی کنید تا به خوبی شناخته گردد.مهم است که رمزگشایی کنید که چگونه باید اقامتگاه خود را بازاریابی کنید. به عنوان مثال، امروزه کمپین بازاریابی همه جانبه است که جواب می دهد. فقط به داشتن عکس از هتل، استراحتگاه، ویلا یا خانه مسافر خود محدود نشوید، بلکه در پی انتشار ویدیو نیز باشید.

برای مثال، داشتن ویدئوهایی از اتاق ها، امکانات رفاهی و نما، به مشتریان بالقوه ایده بهتری درباره نحوه اقامت می دهد. این برخلاف عکس هایی است که در آن کسانی که علاقه مند به رزرو هستند صرفاً به عکس های خشک وبی روح نگاه می نمایند.به همین ترتیب، ویدیوها راهی پیروز برای تحریک احساسات مشتریان بالقوه شما هستند. زمانی که با تماشای ویدیوها، متقاعد می شوند که رزرو اقامتگاه شما برترین انتخاب است!

4- یک سیستم پاداش را اجرا کنید

مهمان های همیشگی وقتی به خاطر حمایت شان پاداش می گیرند، خوششان می آید. به عنوان مثال، زمانی که مشتریان شما به خاطر رزرو مجدد تخفیف دریافت نمایند، برای رزروهای بعدی نیز تشویق می شوند. حتی یک جایزه کوچک یا کوپن تخفیف در حال حاضرچیزبزرگی است. یا شاید بخواهید یک ساعت ماساژرایگان درآبگرم خود و بعلاوه یک وعده شام برای دونفردررستوران هتل خود اهدا کنید؟

استراتژی فروش پاداش یکی ازمواردی است که می تواند تکراررزرو را ایجاد کند. با وجود مشتریان وفادار، ممکن است آن قدر مشتری ثابت داشته باشید که رزروهای تازه از مشتریان تازه را برایتان چالش برانگیز کند.

نتیجه

داشتن یک هتل یا اقامتگاه درواقع تجارتی جدی است. فلسفه کسب و کار شما این است که مشتریان را راضی و خرسند نگه دارید. در انتها هرروز، به یاد داشته باشید که شما یک کسب و کار را اداره می کنید. باید کسب عایدی کنید و با وجود رقابت سرپا بمانید. اینها دلایلی هستند که بدانید چرا همیشه هدف این است که بتوان مشتریان بیشتری را رزرو کرد. استراتژی های بازاریابی شما باید همیشه برتعهد به ارائه خدمات پنج ستاره به مهمانتان باشد.

منبع : https://www.traveldailynews.com/post/four-tips-and-strategies-to-book-more-clients-into-your-accommodation

منبع: توریسم آنلاین

به "4 استراتژی که کسب و کار هتلداران را سکه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 استراتژی که کسب و کار هتلداران را سکه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید