برگزاری دومین نمایشگاه مراکز خرید

به گزارش وبلاگ املاکیا، تهران (پانا)- مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران بر حمایت مستمر از صنایع و تولیدکنندگان تاکید کرد.

برگزاری دومین نمایشگاه مراکز خرید

حسن زمانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران با تقدیر از رعایت سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی در برگزاری این نمایشگاه، اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه منطبق با بالاترین استانداردهای جهانی به رغم وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیانگر دانش و توان صنعت نمایشگاهی کشور است.

وی نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته را نمایشگاهی جوان نامید و گفت: این رویداد را می توان سرآغاز ورود نسل جدید مدیران جوان به صنعت نمایشگاهی دانست که ثابت کردند اگر فضا و زمینه فعالیت برای ایشان فراهم شود، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

همچنین شاهرخ کشاورز مدیر دومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید و مجتمع های تجاری نیز با بیان اینکه تلاش کردیم این رویداد را با بالاترین استانداردهای نمایشگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم، افزود: شرایط ویژه امسال موجب تا نمایشگاه ایران تنها رویدادی باشد که در این صنعت در جهان برگزار شود.

وی افزود: پس از تجربه پیروز نخستین دوره که با استقبال فعالان داخلی و خارجی این صنعت روبرو شد، دوره دوم این رویداد علی رغم شرایط قرنطینه با استقبال ویژه فعالان صنعت روبرو شد و در نهایت اگرچه شرایط قرنطینه موجب شد تا نتوانیم از همه متقاضیان مشارکت و همچنین بازدیدکنندگان داخلی و خارجی میزبانی کنیم، با این حال نمایشگاه امسال رشد صد در صدی را تجربه کرده است.

کشاورز با بیان اینکه ایران ریتیل شو به عنوان نمایشگاه یکی از صنایع پیشران اقتصاد کشور شناخته می شود، شرح داد: در دوره دوم علاوه بر مراکز خرید و مجتمع های تجاری شاهد حضور فروشگاه های زنجیره ای، صنایع ارائه دهنده خدمات به مراکز خرید و فروشگاهی، استارت آپ ها، فروشگاه های اینترنتی، طراحان نرم افزارها و سخت افزارهای فروشگاهی، مراکز خرید در حال ساخت و شرکت های بهره بردار بودیم.

وی با بیان اینکه هدف گذاری مجموعه برگزار کننده ایران ریتیل شو این بود که رویداد امسال با معیارها و استانداردهای کمی و کیفی صنعت نمایشگاهی در سطح بین المللی اجراشود، بیان نمود: توجه به پلتفرم های مجازی و فروش آنلاین، ایجاد فضای کسب و کار تخصصی و تعامل های بازرگانی بین ذینفعان بخش های مختلف صنعت خرده فروشی، برگزاری کارگاه های آموزشی و انتقال تجارت مدیریتی در حوزه تاب آوری سازمانی در شرایط سخت اقتصادی از جمله رویکردهای جدی نمایشگاه امسال بود.

وی با یادآوری این مهم که نمایشگاه ها به عنوان ویترین اقتصاد کشورها نقش آفرینی می کنند، اظهارداشت: اگرچه امسال نتوانستیم پذیرای میهمانان و مشارکت کنندگان خارجی باشیم، اما تمهیدات لازم برای رساندن صدای ایران ریتیل شو و دستاور های صنعت مراکز خرید و مجتمع های تجاری و صنعت فروشگاه های زنجیره ای به مخاطبان خارجی این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی گفت: توسعه حوزه فعالیت اهالی این صنعت به بازار برخی کشورهای منطقه و همسایه را می توان دستاورد دوره اول این نمایشگاه دانست و گفت: امیدواریم در دوره بعد با از بین رفتن ویروس کرونا بتوانیم به تمام متقاضیان داخلی و خارجی اعم از مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خدمات ارائه دهیم.

کشاورز به برگزاری برنامه های جانبی در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و شرح داد: برگزاری پنل های تخصصی با حضور چهره های شاخص و پیروز صنعت و رونمایی از رویدادهای جدید و همچنین معرفی فعالان جدید بازار و استارت آپ ها از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه امسال بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری دومین نمایشگاه مراکز خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نمایشگاه مراکز خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید