آتش سوزی ایالت اورگان آمریکا؛ هزاران نفر آواره و مفقود شدند

به گزارش وبلاگ املاکیا، آتش سوزی در ایالت اورگان که پیش تر باعث نابودی پنج منطقه شده بود، به آوارگی و مفقود شدن هزاران آمریکایی نیز منجر شده است.

آتش سوزی ایالت اورگان آمریکا؛ هزاران نفر آواره و مفقود شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ املاکیا، در ادامه آتش سوزی های ایالت اورگان، کیت براون، فرماندار این ایالت روز گذشته (آدینه) گفت که ده ها نفر مفقودشده و هزاران نفر دیگر نیز مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس دفتر مدیریت بحران این ایالت نیز گفته مقامات محلی در حال آماده سازی برای یک واقعه مرگبار جمعی هستند.

وی همچنین هشدار داد که هزار سازه، براثر این حادثه تخریب شده است.

به گفته فرماندار ایالت اورگان شمار دقیق افرادی که خانه های خود را ترک نموده اند، 40 هزار نفر است و 500 هزار نفر دیگر در حال آمادگی برای ترک خانه ها هستند.

آسوشیتدپرس نوشته، مقامات ایالت اورگان شمار دقیق تلفات این حادثه آتش سوزی را منتشر ننموده اما گزارش شده که این حادثه حداقل هشت کشته بر جاگذاشته است.

آتش سوزی ایالت اورگان موجب ذوب شدن بعضی وسایل ازجمله اتومبیل باری و تخته بسکتبال شده است

صدها آتش نشان نیز کوشش کردند دو آتش سوزی بزرگ در نزدیکی یکی از بخش های پرجمعیت این ایالت، ازجمله حومه های شهر پورتلند را خاموش نمایند.

تقریباً 500 نیرو در حال خاموش کردن آتش سوزی ها در نزدیکی های شهر پورتلند هستند؛ شهری که طی سه ماه گذشته شاهد اعتراضاتی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس بوده است.

مقامات محلی ایالت اورگان همچنین گفته اند که 3 هزار و 880 کیلومترمربع از اراضی این ایالت طعمه حریق شده اند که این میزان حدود دو برابر میزان عادی در یک سال است.

این در حالی است که گزارش شده شرایط آب و هوایی ازجمله رطوبت هوا و باد موجب شده کمی از شدت این آتش سوزی ها کم گردد.

از سوی دیگر آتش سوزی های مهیب در شمال کالیفرنیا نیز تا به امروز حداقل 6 قربانی و ده ها زخمی برجای گذاشته و هزاران نفر از آمریکایی ها را از خانه هایشان فراری داده است.

4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آتش سوزی ایالت اورگان آمریکا؛ هزاران نفر آواره و مفقود شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی ایالت اورگان آمریکا؛ هزاران نفر آواره و مفقود شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید