کلیات 41 تبصره بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 16 رأی موافق کلیات 41 تبصره بودجه 1400 شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

کلیات 41 تبصره بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد

در جریان دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران آنالیز بودجه سال 1400 شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار داشت که به همین دلیل سید حسن رسولی در ارائه گزارش کیمسیون برنامه و بودجه، گفت: امروز با سه روز تاخیر بحث تبصره ها که بخش دوم بودجه است مطرح می گردد. سرجمع درآمد و هزینه ها در لایحه شهرداری 49 هزار و 960 میلیارد تومان پیشنهاد شد که با کاهش در کمیسیون تلفیق و صحن شورا به 48 هزار و 880 میلیارد تومان رسید.

وی اضافه کرد: تبصره های پیشنهادی 33 مورد بود و طی این مدت 200 پیشنهاد از سوی اعضاء دریافت شد و از این تعداد در حدود 65 مورد در کمیسیون ها رای نیاورد و باقی در بتن مصوبات شهرداری اضافه شد و تعداد 8 تبصره نیز به صورت الحاقی نهایی شد. در مجموع امروز 41 تبصره آنالیز و رای گیری خواهد شد. در بودجه سال آینده تمامی بار ردیف های بودجه ای تبصره ها به ماموریت های 5گانه تخصصی شهردرای انتقال یافته است و هیچگونه تبصره بازی نداریم که قدم بسیار مهمی در جهت تکمیل اصل شفافیت است.

رسولی ادامه داد: شهردار تهران دو هزار و 274 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های محله ای پیشنهاد دادند و با پیشنهاد روز گذشته آقای سالاری هزار میلیارد دیگر نیز به آن اضافه شد و در سال آینده 3 هزار و 274 میلیارد تومان برای پروژه های محله محور تامین اعتبار شد. همکاران قراردادی در دو شرکت شهربان و حریم بان مراجعات مکرری داشتند و متقاضی بودند تا شرایط استخدامی آن ها به سایر نیروهای شرکتی تبدیل گردد. این از اختیارات قانونی شورای شهر نیست اما گفتیم کوشش می کنیم در بودجه سال 1400، در ردیف هایی که برای تامین هزینه کارهای حجمی در نظر می گیریم به گونه ای تامین منابع گردد که مزایای ثابت همکاران ما در دو شرکت شهربان و حریم بان که در حدود 4هزار نفر هستند با سایر حوزه های پیمانکاری یکسان باشند و برای برطرف تبعیض یاری نموده باشیم.

وی تاکید نمود: اگر فردی با یکی از این دو شرکت طرف قرارداد است شهرداری تهران موظف است آگهی مناقصاتی که منتشر می نماید و عمدتا خرید خدمت نیروی انسانی است و عددی که برای هر نفر روز و یا هرنفر سال مشخص می نماید، مطابق با مدارک تحصیلی و سایر سوابق فردی کارکنان، شبیه کسانی باشد که در سایر حوزه ها هستند.

اعضای شورای شهر تهران نهایتا 16 رای موافق با کلیات 41 تبصره بودجه 1400 شهرداری تهران موافقت کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کلیات 41 تبصره بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیات 41 تبصره بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید