کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش های علمی کشور معرفی شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرنگاران/کردستان معاون تربیت و بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان را به عنوان دبیرخانه دائمی همایش های علمی این معاونت معرفی کرد.

کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش های علمی کشور معرفی شد

مهرزاد حمیدی که در دیدار با مجریان و برگزارکنندگان چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ صحبت می کرد با اعلام این خبر گفت: برگزاری مطلوب و تحسین برانگیز 4 دوره همایش گذشته، معرف ظرفیت ها و توانمندی های ورزش دانش آموزی کردستان برای استمرار میزبانی چنین رویدادهای مهمی است.

وی اضافه کرد: انسجام، یکدلی، همرنگی و سخت کوشی موجود در ورزش دانش آموزی استان کردستان به گونه ای بود که ما را متقاعد کرده در چند سال اخیر، هر سال میزبانی حداقل یک برنامه ملی و کشوری به این استان واگذار شود و سطح و نحوه برگزاری به حدی مطلوب و رضایت بخش بوده است که همیشه به توسعه این میزبانی تمایل داشته ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مطلوب چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ در اواسط آبان ماه سال جاری در سنندج گفت: خوشبختانه درصد بسیار بالایی از اهداف مدنظرمان در برگزاری این همایش محقق شده است و با اجماع نظری که در سطح معاونت وجود دارد ضمن این که کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش های علمی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش معین می شود، بایستی پنجمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی با موضوع کنگره ملی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان در مهرماه سال 1401 در سنندج برگزار شود.

وی اضافه کرد: با توجه به این که برگزاری همایش چهارم نمره قبولی گرفته است، این موضوع را قدم بسیار بزرگی به سوی ویژه سازی همایش ها می دانم و لازم است روی کیفیت و خروجی مناسب با اهداف تربیت بدنی در آموزش و پرورش تمرکز کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ما به عنوان یک دستگاه اجرایی در برگزاری همایش های علمی باید در پی پاسخ به مسایل و حل چالش ها باشیم و صرف برگزاری همایش و داده های کمی نمی تواند به تنهایی برای یک سازمان ارزش داشته باشد.

حمیدی اظهار داشت: کردستان مدل جدیدی از برگزاری همایش ارائه کرده است و مجموعه تربیت بدنی و سلامت استان کردستان با خودانگیزگی و خودوقفی جزو استان های سرآمد کشور هستند و این استان برای برگزاری رویدادهای ملی همیشه آماده بوده است و بایستی این ظرفیت ها در همه همایش ها و با جهت گیری اثربخشی و کاربردی بودن یک رویداد علمی به کار گرفته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه که با هدف تقدیر از مجریان همایش چهارم و بررسی چگونگی همایش پنجم در دفتر دکتر حمیدی برگزار شد، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان گزارشی از برگزاری اولین کنگره ملی کوچ و چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی ارائه کرد.

دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت از آقایان افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت، فرید منتظری رئیس اداره تربیت بدنی و حامد نظرویسی دبیر انجمن علمی معلمان تربیت بدنی استان به نمایندگی از عوامل اجرایی همایش تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش های علمی کشور معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش های علمی کشور معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید