پیگیری همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پیگیری لازم برای همکاری بیمه های تکمیلی و اتصال آن ها به سامانه نسخه الکترونیک درحال انجام است.

پیگیری همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرگزاری وبلاگ املاکیا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان های سراسر کشور که با حضور مدیران حوزه های درمان و فن آوری اطلاعات به منظور آنالیز و ارزیابی پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک برگزار گردید، گفت: این برنامه پیشرفت بسیار خوبی داشته و فرایند بهبود و ارتقاء مداوم آن با جدیت درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک هرنوع ارتقاء و اصلاح سامانه طی ساعات 12 و نیم شب تا 6 صبح انجام می گردد و پیگیری لازم برای همکاری بیمه های تکمیلی و اتصال آن ها به سامانه نسخه الکترونیک درحال انجام است.

وی اضافه کرد: باید مسائل و مسائل احتمالی برسر راه پیشرفت طرح را حل کنیم و نظر و پیشنهاد هایی را که از استان ها اعلام می گردد، با جدیت پیگیری می کنیم.

آقای سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استان ها را از مسائل بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کل درمان غیرمستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی می گذارد و شرایط استان ها را با دقت رسیدگی می نماید تا این برنامه به بهترین وجه ممکن در سطح کشور اجرایی گردد.

وی پشتیبانی شبانه روزی از این طرح را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با شماره1420 برای پشتیبانی این طرح استفاده می گردد و کارشناسان این مرکز از آموزش های مورد احتیاج برخوردار می شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی ماه های گذشته تجهیزات مورد احتیاج برای ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک خریداری شده و از نظر فنی و سخت افزاری هیچگونه محدودیتی نخواهیم داشت.

سالاری موفقیت سامانه نسخه الکترونیک را قطعی ارزیابی کرد و گفت: اینکه مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی مسائل جزئی سیستم را به خوبی می شناسند و برای ارتقاء این سامانه با جدیت پیگیری می نمایند، امیدوار نماینده است. از سخت کوشی و کوشش بی وقفه همکاران اطلاع داریم و مزایای این سیستم و تسهیلاتی که در آینده ایجاد خواهد نمود باعث امیدواری و افزایش روحیه همکاران است.

سالاری حوزه فن آوری اطلاعات را از واحد های بسیار فعال و اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک طرح 3070 نیز در بخش بیمه ای پیش می رود و آنجا هم کار بسیار سنگینی درحال انجام است.

در این جلسه مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاه ها و نظر خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیگیری همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید