کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم، بلاتکلیف هستیم

به گزارش وبلاگ املاکیا، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: شرایط باید طوری باشد که بچه ها مدتی تمرین کنند تا خدای ناکرده اینطور نشود که یک سمت را بگیریم و از سمت دیگر دچار آسیب های بعدی شویم.

کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم، بلاتکلیف هستیم

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ املاکیا، در پاسخ به این سوال که این روزها بازی های لیگ برتر فوتبال در حال برگزاری است و چرا کشتی نمی تواند مجوز بازگشایی سالن ها را دریافت کند؟، گفت: چه بگویم. به هرحال توقع این هست که کشتی هم بتواند کارش را آغاز کند. توجیهاتی در مورد فوتبال وجود دارد. می گویند در جهان همه فوتبال را برگزار می کنند و ایران هم به تبعیت جهان باید مسابقاتش را برگزار کند. البته برای ما اولویت اول حفظ سلامت کشتی گیران است. ضمن اینکه ما نمی توانیم یک دفعه بگوییم مسابقه برگزار می شود و باید قبل از آن شرایط تمرینی مهیا باشد.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون نمی تواند در موضوع دریافت مجوز برگزاری مسابقات اصرار زیادی داشته باشد، شرح داد: الان اگر بگوییم حتما باید مسابقه برگزار شود یک مسئله به وجود می آید و می گویند شما سلامت و اینکه هیچ کشتی گیری به کرونا مبتلا نشود را تضمین می کنید؟ که گردن دریافت چنین مسئولیتی سخت است.

کاوه در مورد انتقاداتی که از سازمان لیگ به خاطر تلاش برای برگزاری لیگ 99 می شود، گفت: برگزاری لیگ خواسته فدراسیون و خود بچه ها است. مثلا بیرون صحبت می کنند چرا به دنبال برگزاری لیگ هستید. درحالیکه در این ماه ها زحمات زیادی برای جذب اسپانسرها کشیده شده که تیم های خوبی بیایند و بچه ها قرارداد بسته اند. تمام دلخوشی و درآمد بچه ها از دل لیگ هست و ما داریم به نوعی در این شرایط مدیریت زمان می کنیم تا بتوانیم تا جایی که امکان دارد کشتی گیران از نظر مالی منتفع بشوند.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد شرح داد: ما باید این را ببینیم که اصلا قهرمانی جهان برگزار می شود. ضمن اینکه باید منتظر فروکش کردن بیماری کرونا باشیم، اگر مسابقات جهانی برگزار نشود، برگزاری لیگ می تواند خوب باشد. ضمن اینکه ما فقط نمی توانیم به دنبال برگزاری مسابقه باشیم، بحث اول این است که کشتی گیر ما سالن برای تمرین داشته باشد. تیم ها، معمولا آنقدر توان مالی ندارند که مثلا در طول برگزاری مسابقات به طور کامل تیم را قرنطینه کنند و کشتی گیر همیشه تمریناتش را در باشگاه خودش دنبال می کرد و به اردوی کوتاه مدت تیم ملحق می شد. به همین دلیل بحث امروز ما فقط دریافت مجوز برگزاری مسابقه نیست، شرایط باید طوری باشد که بچه ها مدتی تمرین کنند تا خدای ناکرده اینطور نشود که یک سمت را بگیریم و از سمت دیگر دچار آسیب های بعدی شویم.

محسن کاوه با تاکید بر اینکه همه منتظر اعلام اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزاری مسابقات جهانی هستند، گفت: بچه ها در این مدت بیشتر روی آمادگی جسمانی خود کار کرده اند. سالن کشتی برای انجام تمرین روتین کشتی نداشتند و این شرایط خطرناک است. ضمن اینکه تمرین هدفدار مهم است. اینکه براساس چه مسابقه و در چه تاریخی تمرین می کنید. ما در حال حاضر نمی دانیم مسابقه هست یا نیست. به همین دلیل برگزاری تمرین پرفشار نمی تواند درست باشد. ما بلاتکلیف هستیم، باید برنامه مشخص شود تا ما هم آیتم به آیتم جلو برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم، بلاتکلیف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم، بلاتکلیف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید