میداوودی: خوب بازی کردن باید همراه با نتیجه باشد، قضاوت در خصوص ژستد زود است

به گزارش وبلاگ املاکیا، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که در فوتبال، فقط زیبا کردن مهم نیست و کسب نتیجه اهمیت بیشتری دارد.

میداوودی: خوب بازی کردن باید همراه با نتیجه باشد، قضاوت در خصوص ژستد زود است

میلاد میداوودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ املاکیا، درباره شرایط استقلال و عدم پیروزی آبی پوشان در چهار بازی گذشته گفت: استقلال خوب بازی می نماید و در بازی با صنعت نفت هم چند موقعیت حساس را از دست داد، ولی در فوتبال فقط خوب بازی کردن مهم نیست و این موضوع باید همراه با کسب پیروزی باشد. طبیعتاً کسب چهار تساوی پیاپی نمی تواند چندان خوب باشد، ولی مطمئناً کادر فنی استقلال راه حلی را پیدا خواهد نمود تا این تیم بتواند در بازی های آینده به پیروزی برسد.

وی در واکنش به بعضی انتقادها از عملکرد ژستد خاطر نشان کرد: اگر یادتان باشد زمانی که دیاباته به استقلال آمد چند هفته طول کشید تا به شرایط آرمانی برسد. من فکر می کنم از حالا نمی توان در خصوص عملکرد ژستد نظر قطعی داد و قضاوت در خصوص این بازیکن زود است، اما امیدوارم ژستد بتواند در بازی های آینده برای استقلال گل بزند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص ملاقات فردای این تیم مقابل پرسپولیس و اینکه آیا شاگردان مجیدی می توانند در این بازی به پیروزی برسند، گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. من به عنوان یک طرفدار آرزو می کنم که استقلال در این بازی برنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میداوودی: خوب بازی کردن باید همراه با نتیجه باشد، قضاوت در خصوص ژستد زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میداوودی: خوب بازی کردن باید همراه با نتیجه باشد، قضاوت در خصوص ژستد زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید