مجوز صادرات کیت سرولوژی کرونا صادر شد

به گزارش وبلاگ املاکیا، معاون علمی فناوری رئیس جمهور از مجوز وزارت بهداشت برای صادرات کیت سرولوژی کرونا اطلاع داد.

مجوز صادرات کیت سرولوژی کرونا صادر شد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، سورنا ستاری در آیین افتتاح سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه ای(برج دکتر قریب) که امروز برگزار گردید، با اشاره به اینکه اتفاقات عظیمی در دانشگاه آزاد خصوصا از زمان روی کار آمدن دکتر طهرانچی اتفاق افتاده است، گفت: طی سال های اخیر یکی از هماهنگ ترین تیم ها در دانشگاه آزاد در حوزه اقتصاد دانش بنیان، به واقع تیم فعلی است. اینکه دانشگاه آزاد برای تامین هزینه هایش به سمت شهریه تمایلی ندارد و حتی فکر فروش اموال نیست، ارزشمند است.

وی اضافه نمود: 20- 30 میلیون زیربنای دانشگاه آزاد سرمایه آن نیست بلکه جوانان بسیار فعال آن سرمایه دانشگاه را تشکیل می دهند.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور اختصاص 100 هزار متر مربع فضا در مرکز شهر به حوزه دانش بنیان را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح یکی از سراهای نوآوری بودیم و طی یکی دو ماه آینده بقیه این فضاها آماده خواهد شد؛ این فضاها برای تمام جوانانی که می خواهند در شرکت ها و استارت آپ ها کار و ثروت آفرینی نمایند، مناسب است. به دلیل شیوع کرونا زمان بندی افتتاح این سراها جابه جا شد.

ستاری ادامه داد: محققان دانشگاه آزاد در بسیاری از پروژه های طرح کلان، با ما همکاری دارند و به زودی خبرهای خوبی مربوط به اقتصاد دانش بنیان برای مردم داریم. یک دانشگاه با این حجم دانشجو و امکانات باید بتواند یک قطب مالی در کشور باشد. انشالله این حرکت جدید باعث گردد، دانشگاه آزاد تبدیل به یک قطب عظیم مالی و یکی از بازیگران اصلی در این حوزه گردد.

وی در خاتمه این مراسم در پاسخ به سوال یکی از وبلاگ املاکیا درباره امکان صادرات اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مرتبط با کرونا به سایر کشورها گفت: در بحث کرونا اتفاقات خوبی در شرکت ها افتاد؛ چون شرکت ها در حوزه نوآوری کار می نمایند و نوآوری اصولا در محدودیت ها خودش را نشان می دهد.خوشبختانه توانستیم در اقلام مورد احتیاج وزارت بهداشت چه تجهیزات پزشکی و چه محصولات بهداشتی پیروز عمل کردیم به طوری که بعضی شرکت ها خطوط فراوری خود را تغییر دادند و اقدام به فراوری ماسک و مواد ضدعفونی کردند.

وی با اعلام اینکه وزارت بهداشت اجازه صادرات کیت های سرولوژی را صادر نموده است، ادامه داد: اگر شرکت های دانش بنیان این اطمینان را دهند که اقلام و تجهیزات پزشکی مورد احتیاج را برای مقابله با موج دوم کرونا که احتمالا در پاییز است، تامین نمایند و وزارت بهداشت مجوز صادرات را بدهد، سایر محصولات نیز صادر خواهند شد.

منبع: اقتصاد ایران

به "مجوز صادرات کیت سرولوژی کرونا صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز صادرات کیت سرولوژی کرونا صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید