قیمت گلکسی زد فلیپ 3 ممکن است از نسل قبل کمتر باشد

به گزارش وبلاگ املاکیا، بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی خواهد نمود. چند روز قبل، طراحی گلکسی زد فلیپ 3 فاش شد و تصاویر منتشر شده خبر از افزایش اندازه نمایشگر بیرونی و افزایش رفرش ریت نمایشگر داخلی می دهند. حالا بر اساس اعلام یکی از افشاگران، به نظر می رسد این گوشی ارزان تر از نسل قبلی است.

قیمت گلکسی زد فلیپ 3 ممکن است از نسل قبل کمتر باشد

طی چند ماه گذشته در زمینه قیمت مناسب تر این گوشی نسبت به نسل قبلی شایعه هایی مطرح شده ولی حالا این افشاگر مدعی شده که گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت پایه 999 یا 1199 دلار راهی بازار خواهد شد. این یعنی در برابر گلکسی زد فلیپ 5G که با قیمت 1450 دلار به دست کاربران رسید، حداقل 250 دلار قیمت مناسب تری دارد. همچنین این افشاگر اعلام نموده که گوشی موردنظر در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد) معرفی می گردد.

این گوشی از نمایشگر بیرونی 1.83 اینچی بهره می برد که به لطف اندازه بزرگتر نسبت به نسل قبلی، مشاهده نوتفیکیشن ها را ساده تر می نماید. همچنین کاربران با استفاده از این نمایشگر کوچک قادر به انجام کارهایی مانند کنترل پخش موسیقی و ثبت سلفی هستند. نمایشگر داخلی این گوشی مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز است و دوربین سلفی آن هم درون حفره نمایشگر تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های احتمالی این گوشی می توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت در دکمه پاور اشاره کنیم که در لبه کناری واقع شده است. گلکسی زد فلیپ 3 به لطف چیپست اسنپدراگون 888 از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید و باید انتظار حداقل 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. ضمناً نباید باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 25 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم را از قلم بیندازیم.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت گلکسی زد فلیپ 3 ممکن است از نسل قبل کمتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گلکسی زد فلیپ 3 ممکن است از نسل قبل کمتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید