فاضلی: تساوی نتیجه ای عادلانه برای ملاقات ما مقابل فجر بود، هدف بزرگ مان را در ملاءعام نمی گوییم

به گزارش وبلاگ املاکیا، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد ایت تیمش در ملاقات با حریف شیرازی اش بازی پایاپایی را ارائه داده است.

فاضلی: تساوی نتیجه ای عادلانه برای ملاقات ما مقابل فجر بود، هدف بزرگ مان را در ملاءعام نمی گوییم

به گزارش خبرنگار وبلاگ املاکیا از مشهد مقدس، وحید فاضلی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: خیلی خوشحالیم که مجدداً در مشهد حضور پیدا کردیم و امیدواریم که همواره مشهد در لیگ برتر تیم داشته باشد. بازی پایاپایی بود. 15 دقیقه اول تقریباً برای تیم ما بود و در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی ایجاد کردند. بازی تقریباً رفت و برگشت بود. در این بین یک موقعیت نصیب ما می شد و یک موقعیت نصیب فجر.

وی با اشاره به نیمه دوم توضیح داد: با توجه به تغییراتی که داشتیم تیم ما بازی را دست گرفت، ولی در ادامه باز هم شرایط نیمه اول رقم خورد و بازی به نحوی رفت که نتیجه را تک موقعیت ها معین می کرد. چندین بازی فجر را بررسی نموده بودیم و می دانستیم که با حضور آقای سرآسیایی چقدر این تیم تغییر نموده است. امیدوارم حضور مربیان جوان در فوتبال ما تکثیر پیدا کند تا حرکتی رو به جلو داشته باشیم. به تیم حریف تبریک می گویم، ولی فکر می کنم نتیجه عادلانه بود. از بچه های مان نیز تشکر می کنم که کوشش شان را کردند. این بازی برای ما تمام شد و از الان روی بازی جام حذفی تمرکز می کنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: در این بازی در سازماندهی دفاعی خوب بودیم، ولی داشتن مالکیت زمان بر است. فجر در نیمه دوم روی ضدحملات موقعیت ایجاد کرد، ولی ما هماهنگی خوبی داشتیم. زمان می برد تا تغییرات در یک تیم حرفه ای نهادینه گردد. پله پله جلو می آییم و رشد را در بازیکنان مان دیده ایم. فجر نیز مربی اش عوض شده است و انگیزه خوبی داشت و اگر امروز شکست می خورد شرایط سختی پیدا می کرد. شرایط فجر خیلی حساس بود و انگیزه بالای 100 داشتند.

فاضلی یادآور شد: یک طرف تیم شماست و طرف دیگر تیم حریف. تیمی که خوب پرس می نماید در مالکیت ما اخلال ایجاد می نماید. مالکیت بازی برای ما بود و قبول دارم که فجر نیز موقعیت های خوبی داشت ولی فوتبال فجر واکنش گرا بود و از همین موضوع نیز موقعیت ایجاد می کرد. اشتباهات ما برای حریف موقعیت هایی ایجاد کرد. ارائه یک فوتبال مالکانه زمان بر است تا ایرادات آن رفع گردد.

وی درباره اهداف آلومینیوم در لیگ و جام حذفی گفت: هدف بزرگی داریم، ولی بازی به بازی جلو می رویم. هدف بزرگی داریم که سعی می کنیم در ملاءعام نگوییم. قول و قرار هایی داریم که کوشش می کنیم به آنها برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاضلی: تساوی نتیجه ای عادلانه برای ملاقات ما مقابل فجر بود، هدف بزرگ مان را در ملاءعام نمی گوییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: تساوی نتیجه ای عادلانه برای ملاقات ما مقابل فجر بود، هدف بزرگ مان را در ملاءعام نمی گوییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید