سری جدید تلویزیون های ال جی با درخشندگی بیشتر

به گزارش وبلاگ املاکیا به نقل از دیجیتال ترندز، ال جی پیش از شروع نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی 2021 (CES) از یک دستگاه از سری جدید تلویزیون خود رونمایی کرد.

سری جدید تلویزیون های ال جی با درخشندگی بیشتر

درحقیقت این دستگاه بخشی از یک سری جدید است که QNED Mini-LED نام دارد و شامل 10 مدل با کیفیت های 4K و 8K است. همچنین بزرگترین اندازه نمایشگر این سری نیز86 اینچ ذکر شده است.

این دستگاه ها مجهز به فناوری کوانتوم دات و دارای نور پس زمینه هستند. در گذشته ال جی از فناوری نانوسل رونمایی کرد که رنگ های نمایشگر را ارتقا می دهد.

فناوری مذکور در اصل پوششی روی چراغ های ال ای دی است که هم اکنون نیز در دستگاه های جدید استفاده می گردد. اما از هزاران ال ای دی کوچکتر استفاده شده و یک ورقه فیلم کوانتوم دات نیز به دستگاه اضافه شده تا رنگ و کنتراست نمایشگر را ارتقا دهد.

فناوری مینی ال ای دی همانطور که از نامش پیداست نسخه ای از چراغ های ال ای دی در خوشه هایی متراکم هستند. در سری تلویزیون های جدید ال جی نیز تا 30 هزار خوشه مینی ال ای دی به کار می رود.

دستگاه های جدیدال جی با توجه به فناوری پیشرفته می توانند هاله اطراف اشیای درخشان در پس زمینه سیاره را در تصویر بکاهند و در کل درخشندگی نمایشگر بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سری جدید تلویزیون های ال جی با درخشندگی بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری جدید تلویزیون های ال جی با درخشندگی بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید