خبرنگاران امتحانات مقطع متوسطه در کردستان غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ املاکیا، سنندج - خبرنگاران - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحانات مقطع متوسطه اول و دوم دانش آموران مدارس این استان به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

خبرنگاران امتحانات مقطع متوسطه در کردستان غیرحضوری برگزار می گردد

مهدی نامدار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ املاکیا گفت: امتحانات تمام دروس دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در فاصله زمانی شنبه 6 تا سه شنبه 30 دی ماه جاری به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده و در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم در استان به صورت غیرحضوری خواهد بود مگر اینکه در جریان امتحانات از سوی ستاد کرونای استان شرایط شهرستانی سفید اعلام گردد در این صورت امتحانات دانش آموران آن شهرستان حضوری برگزار می گردد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: دانش آموران مدارس روستایی نیز که کلاس هایشان به صورت حضوری برگزار شده برای امتحانات باید در مدرسه حضور پیدا نمایند.

وی با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم که ویژه جا مانده های شهریور سال تحصیلی قبل است به صورت حضوری خواهد شد، گفت: برگزاری امتحانات رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش نیز تابع ضوابط و مقررات مقاطع ابتدایی و متوسطه است.

استان کردستان 300 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در سه هزار و 800 واحد آموزشی تحصیل می نمایند.

به گزارش وبلاگ املاکیا، طرح جامع اعمال محدویت های پویا ستاد ملی کرونا، از روز شنبه یکم آذر با ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی به شهرهای نارنجی و قرمز از نظر شرایط شیوع ابتلا به ویروس کرونا به مرحله اجرا در آمده و تا اطلاع ثانونی آذر ادامه دارد.

هم اکنون سنندج در شرایط نارنجی و 9 شهرستان کامیاران، مریوان، قروه، سروآباد، دیواندره، سقز، بیجار، دهگلان و بانه نیز در شرایط زرد از نظر شیوع ویروس کرونا هستند.

در حال حاضر 172 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و از این تعداد 92 نفر در سنندج، 17 نفر در سقز، 6 نفر در مریوان، 23 نفر در قروه، 9 نفر در کامیاران، 11 نفر در بانه، 8 نفر در بیجار، چهار نفر در دیواندره و 2 نفر در دهگلان تحت درمان قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر سه شنبه دوم دی در مجموع 6 هزار و 208 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و 187 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

از اسفند پارسال تا به امروز شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به یک میلیون و 170 هزار و 743 نفر رسیده و 54 هزار و سه نفر هم جان خود را از دست داده اند که 903 هزار و 988 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران امتحانات مقطع متوسطه در کردستان غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امتحانات مقطع متوسطه در کردستان غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید