تجربه مجازی زیپ لاین امارات متحده عربی در وسط لندن

به گزارش وبلاگ املاکیا، طولانی ترین زیپ لاین شهری دنیا در لندن و طولانی ترین زیپ لاین دنیا در راس الخیمه را در کنار هم در جبل جیص فلایت لندن تجربه کنید.

تجربه مجازی زیپ لاین امارات متحده عربی در وسط لندن

به لطف عینک های واقعیت افزوده گوگل، آن دسته از افراد ماجراجویی که در میان شلوغی های شهری گیر افتاده اند، می توانند اکنون با لذت بردن از چشم اندازی از طولانی ترین زیپ لاین دنیا که در امارات متحده عربی واقع شده است، بر فراز رودخانه و مجلس لندن پرواز نمایند.

جبل جیص فلایت (Jebel Jais Flight) که در بلندترین کوه امارات متحده عربی در امارت رأس الخیمه قرار گرفته، به تازگی به عنوان بزرگ ترین زیپ لاین دنیا شناخته شده و در یک برنامه نو، تصمیم به همکاری با زیپ نو (Zip Now London)، طولانی ترین زیپ لاین شهری دنیا، در لندن گرفته که هر دو، از برترین زیپ لاین های دنیا هستند.

پس از نصب تجهیزات روی بدن افراد، بازدیدنمایندگان از یک برج 35 متری در پارک آرچ بیشاپ در جنوب لندن پایین می برند. از این نقطه می توان بعضی از آثار تاریخی مهم شهر، از جمله رودخانه تایمز و چرخ و فلک چشم لندن را دیدن کرد. پس از اتصال به تجهیزات، باید چند پله را پایین بروید تا خودتان را از برج به پایین بیندازید، روی زیپ لاین تمرکز کنید و تا 50 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرید.

بار دوم که می پرید، همه چیز به طور کامل فرق می نماید؛ چون عینک های واقعیت افزوده گوگل را روی چشمان تان می گذارید و به این ترتیب، بلافاصله به کوه های شگفت انگیز و خاکی رنگ حجار در رأس الخیمه برده خواهید شد. همین که پاهای تان را از روی برج فولادی برمی دارید، خودتان را به جای پارک مرکزی لندن بر فراز کوه هایی در یک بیابان خواهید دید.

زیپ لاین 225 متری لندن تنها بخش کوچکی از خط 2 کیلومتری و 83 متری زیپ لاین جبل جیص است؛ اما روش خوبی است که قبل از آمدن به خاورمیانه، طعم آدرنالین این منطقه را بچشید.

رأس الخیمه برنامه هایی را شروع نموده است تا خود را به عنوان یک مقصد عالی برای گردشگری ماجراجویی به آن دسته از مسافرانی معرفی کند که در پی هیجان هستند.

هیثم متار، مدیر عامل سازمان توسعه گردشگری رأس الخیمه، گفت:

با بهره گیری از تجربیاتی که برای بار اول در دنیا انجام می شوند، مانند جبل جیص فلایت، ما رأس الخیمه را از یک امارت کشف نشده به شکل قطب ماجراجویی خاورمیانه تبدیل می کنیم و رشته کوه های زیبا و خیره نماینده خود را به شکل مکانی قابل دسترسی و لذت بخش در اختیار همه قرار می دهیم.

جبل جیص فلایت لندن، فرصتی بی همتا برای ماجراجویانی است که می خواهند سواری در یک زیپ لاین رکوردشکن در بخشی ناشناخته از دنیا را همین جا در قلب شهر لندن تجربه نمایند.

امکانات نو تا 9 سپتامبر برقرار خواهد بود.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "تجربه مجازی زیپ لاین امارات متحده عربی در وسط لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه مجازی زیپ لاین امارات متحده عربی در وسط لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید