تاکید بر لزوم استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری

به گزارش وبلاگ املاکیا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، تاکید بر لزوم استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری صورت گرفت.

تاکید بر لزوم استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری

احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران و با تاکید چند باره بر لزوم راه اندازی سازمان گردشگری شهرداری تهران گفت: در نوروز سال جاری زحمات زیادی در 4 مجموعه برج میلاد، باغ کتاب، دریاچه شهدای خلیج فارس و اراضی عباس آباد کشیده شده بود و استقبال مناسبی هم به وسیله گردشگران صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با هماهنگی میان ستاد گردشگری، میراث فرهنگی و ستاد سفر میشد کارهای تاثیرگذاری در حوزه گردشگری انجام داد، اضافه نمود: قبل از عید نیز در مورد لزوم برنامه ریزی برای استقبال گردشگران با توجه به فروکش کردن کرونا تاکید نموده بودیم اما دوستان جدی نگرفتند.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به نقدهایی که به محتوای برنامه های اجرا شده در مراکز گردشگری شهرداری تهران دارد، ادامه داد: همه این موضوعات نشان می دهد که ضروری است سازمان گردشگری با توجه به مصوبه شورا هر چه سریعتر راه اندازی گردد.

وی به استقبال بیش از 2 میلیون نفری از 4 مجموعه شهرداری تهران گفت: همین موضوع اثبات می نماید که گردشگری امروز یک صنعت است که می بایست از ظرفیت های آن استفاده کرد و باید برای آن برنامه ریزی کنیم. با توجه به گودهای رها شده تهران، از شهرداری درخواست داریم که هم اکنون که وقت بودجه است، این گودها را معین تکلیف کند و کار امروز را به فردا موکول نکند.

منبع: همگردی

به "تاکید بر لزوم استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید