بررسی عملکرد مالی و فنی سال 98 شطرنج در حضور رئیس پیشین

به گزارش وبلاگ املاکیا، آکادمی ملی المپیک فردا سه شنبه میزبان مجمع عمومی فدراسیون شطرنج است. البته در راستای اعمال محدودیت های کرونایی این مجمع به صورت وبینار برگزار می شود بدین صورت که نمایندگان 31 هیات استانی به صورت آنلاین در جریان فرایند نشست قرار می گیرند.

بررسی عملکرد مالی و فنی سال 98 شطرنج در حضور رئیس پیشین

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ریاست مجمع عمومی را بر عهده دارد که در محل برگزاری آن حاضر خواهد بود. محسن سمیع زاده دبیر مجمع و فرهاد نیکوخصال سرپرست فدراسیون همراه با پرهام مقصودلو، احسان قائم مقامی و سارا خادم الشریعه از افرادی هستند که در محل برگزاری مجمع حضور خواهند داشت.

برگزاری مجامع عمومی فدراسیون ها در هر سال به بررسی عملکرد سال گذشته آنها در حوزه های مالی و فنی اختصاص دارد. بدین ترتیب بحث و بررسی در مجمع روز سه شنبه فدراسیون شطرنج پیرامون عملکرد مالی و فنی 98 این فدراسیون بود یعنی دوره ای که مهرداد پهلوان زاده ریاست شطرنج کشور را بر عهده داشت.

البته بررسی مسائل مالی توسط خزانه دار و بازرس فدراسیون انجام می شود اما حضور پهلوان زاده در مجمع هم می تواند فرصتی باشد برای وی و دفاع از عملکردش.

مهرداد پهلوان زاده به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون شطرنج است و بر همین اساس در مجمع روز سه شنبه هم شرکت خواهد داشت.

مجمع عمومی فدراسیون شطرنج از ساعت 10 آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بررسی عملکرد مالی و فنی سال 98 شطرنج در حضور رئیس پیشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی عملکرد مالی و فنی سال 98 شطرنج در حضور رئیس پیشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید