برخورد سریع واحد بازرسی اتاق اصناف واداره تعزیرات حکومتی با گرانفروشی دریکی ازواحدهای صنفی شهرستان بابل

به گزارش وبلاگ املاکیا، خبرگزاری خبرنگاران- واحد بازرسی اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل دریک اقدام هماهنگ و سریع با گرانفروشی یک واحد صنفی در این شهرستان برخورد نمودند .

برخورد سریع واحد بازرسی اتاق اصناف واداره تعزیرات حکومتی با گرانفروشی دریکی ازواحدهای صنفی شهرستان بابل

به گزارش خبرنگاروبلاگ املاکیادفترمازندرانت درشهرستان بابل: درپی نشر کلیپی در فضای مجازی مبنی بر گرانفروشی یکی از واحدهای صنفی لوکس فروشی و تزیینات اتومبیل در این شهرستان ، مدیر بازرسی اتاق اصناف و قاضی شعبه دوم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل در یک اقدام هماهنگ و مشترک، ضمن بازرسی از این واحد صنفی ، موارد مطرح شده در کلیپ را بدقت بررسی کردند، دربررسی ها انجام شده موارد مطرح شده در کلیپ برای مدیربازرسی و قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل مسلم و محرز شد .

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل ، برای این واحد صنفی متخلف، از سوی واحد بازرسی اتاق اصناف و قاضی شعبه دوم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بابل پرونده تنظیم و برای صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "برخورد سریع واحد بازرسی اتاق اصناف واداره تعزیرات حکومتی با گرانفروشی دریکی ازواحدهای صنفی شهرستان بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد سریع واحد بازرسی اتاق اصناف واداره تعزیرات حکومتی با گرانفروشی دریکی ازواحدهای صنفی شهرستان بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید